"Быдлом быть модно": в Сумах поменяли рекламу на бигбордах
06.09.2013
5 сентября в Сумах вместо биг-бордов "Суми - місто бидла" появились новые. Их фото сумчане активно размещают в соц-сетях (см. фото).
"Допитливі сум’яни продовжують шукати білборди, встановлені СОМГО «Студентське братство Сумщини» в рамках нового соціального проекту «Бидлом бути модно». Досить цікаво спостерігати за реакціС”ю, оскільки помітна різниця реакціС— в порівнянні з минулими бордами. Ті, хто одразу зрозумів мету першого борду переконались в креативності даноС— соц. реклами, а ті, хто заперечував С—С— ефективність, або зилишились при своС—й думці, або змінили С—С— в кращу сторону", — написал на своей странице в фейсбуке Дмитрий Тищенко.
"Привертати увагу суспільства, розміщенням провакативних білбордів — це не вихід. Проблему дані білборди, явно, не вирішат. Таких сумчан меньше. Так само, як і С—х дебільних вчинків. Натомість ми отримуС”мо:
- Сплюндроване обличчя міста, перед офіційними делегаціями, що пибудуть на святкування дня місті;
- Поширення негативноС— реклами серед молоді;
- Негативний вплив на свідомість сумчан, який надовго засяде у мізок кожного, хто побаче даний плакат (ми пам"ятаС”мо, що негативна реклама надовше лишаеться у пам"яті)", — считает Андрей Букин.
Горком КПУ сделал по этому поводу политическое заявление, в котором, в частности заявил, что считают "это беспрецедентным оскорблением в адрес всех сумчан разных поколений, безмерным неограниченным хамством и попиранием всех мыслимых и немыслимых норм морали и нравственности со стороны городских властей, которые, по всей видимости, решили поставить каждому из нас в голове штамп с пометкой "быдло"".
|