«Барсу» подключили для борьбы с «Панорамой»
06.02.2014
Директору футбольного центру "Барса"
Анатолію Твердоусу
Головного редактора газети "Панорама"
Р„вгена Положія
Шановний пане Анатолію!
З великим подивом прочитав на інформаційних ресурсах, які пов’язують з ПартіС”ю регіонів, що до футбольного центру "Барса" надійшов лист, в якому від ФЦ "Барса" вимагають 5 тис грн за номінацію "Досягнення року" в рейтингу "ТОП 50".
У мене тільки одне запитання: навіщо Ви так нагло фальшуС”те подіС—?
Менеджер Юлія Безкоровайна звернулася до Вас і вела з Вами листування з цього приводу, яке, при необхідності, ми можемо продемонструвати. Спочатку Ви ведете комерційні переговори, а потім раптом обурюС”тесь самим фактом пропозиціС—, тай ще розповсюджуС”те відповідні заяви. Якщо Вас не влаштовували запропоновані умови, то Ви могли звернутися до мене як головного редактора "Панорами", і ми могли б вирішити це питання. Але Ви, створивши відповідну нагоду, вирішили прийняти участь в досить брудній політичній грі.
Вважаю, це непорядно, по-перше, по відношенню до тіС”С— людини, менеджера, з яким Ви вели перемовини; а по-друге, очевидно, політична ситуація негативно вплинула на Вашу здатність приймати раціональні рішення. Тепер про рейтинги. СпробуС”мо внести ясність. В рейтингах "ТОП 50" експертами та читачами визначаються наступні номінаціС—:
- Людина року;
- ТОП 50 людей та С—хніх корисних справ;
- Золота Десятка (культури, наука, духовність);
- Спортивна десятка найвидатніших спортивних досягнень;
- Зелена десятка перспективних молодих людей Сумщини;
- Десятка економічних досягнень року.
Всі інші номінаціС— проекту "Досягнення року", "Проект року" і т.д. не С” експертним вибором чи вибором читача, а С” комерційними пропозиціями, що і відображено в прайсах, і ми ніколи цього не приховували, більш того, це загальноприйнята норма: С” редакційно-експертна частина, а С” рекламно-комерційна. В редакційно-експертну ФЦ "Барса" не потрапляС” не тільки через відсутність відповідних номінацій, а й по формату.
Менеджери з реклами рекламноС— агенціС— "Уік-енд", які займаються залученням реклами в проект "ТОП 50" звертаються з пропозиціями до всіх підприС”мств та організацій, які можуть прийняти комерційну участь в його реалізаціС—. Тож нічого образливого в тому, що до вас звернувся менеджер, щоб запропонувати участь в проекті, немаС”, це звичайна повсякденна робота людей, які важко заробляють собі на життя - робити комерційні пропозиціС— та обговорювати умови розміщення рекламноС— інформаціС—. Р† вже точно цей факт не вартий такого розголосу. Але хтось вирішив інакше, і зрозуміло, чому. "Панорама" — незалежна від фінансування будь-якоС— партіС— газета, тому позбавити С—С— реклами та репутаціС— - значить, позбавити коштів для існування.
Наостанок нагадаю: громада Сумщина винайняла Вас керувати комунальною установою, а не для політичних заяв. Один голова ОДА уже "залишився жити в Сумах", думаю, нинішній також не забариться. Політики та партіС— при владі змінюються, а, ми, люди, залишаС”мося жити тут і робити свою справу: Ви - розвивати футбольний дитячий центр, який збудований на кошти громади Сумщини і спонсорів (а не Юрія Чмиря, ПартіС— регіонів і Ваші особисті), ми - видавати газети і журнали.
Тому, якщо Ви вважаС”те себе порядною людиною і джентльменом, пропоную Вам вибачитися перед менеджером РА "Уік-енд" ЮліС”ю Безкоровайною. Ви вчинили некрасиво.
|