“Укртелеком” пояснив, чому ще з літа не поремонтували усі мережі

05.12.2017

Хочемо надати інформацію щодо матеріалу який було розміщено на вашому ресурсі “В Сумах до сих пор борятся с последствиями летнего урагана“.

Варто зазначити, що в останні роки спостерігається стрімке витіснення проводового радіомовлення цифровими засобами комунікацій, кількість користувачів  постійно зменшується. Щорічно від послуги в цілому по країні відмовляється близько 100-150 тисяч користувачів. При цьому обсяг витрат Укртелекому на утримання мережі не зменшується від скорочення кількості споживачів. Витрати компанії лише збільшуються, зокрема через подорожчання матеріальних ресурсів. Забезпечуючи населення цією соціальною послугою товариство несе суттєві витрати для експлуатації обладнання і споруд мережі проводового радіомовлення. Укртелеком робить все можливе для підтримки мережі у робочому стані, незважаючи на збитковість  та застарілість обладнання.

Не абиякої шкоди завдав і літній буревії, через  що  кількість звернень від користувачів послуги зросла в рази. З липня  Укртелеком відновив  роботу майже 5 тисяч радіоточок. Компанія постійно проводить ремонтно-відновлювальні роботи аби мешканці міста могли користуватися послугою.

Щоправда, зважаючи на низку об’єктивних  причин  інколи  такі  роботи  вимагають значних ресурсів  і  часу. Наприклад, організаційні складнощі доступу до самих фрагментів мережі, коли ОСББ часто блокують  доступ  працівників Укртелекому на дахи  будинків,  де  розміщено лінії, інколи  при проведені ремонтних робіт на дахах/покрівлях  будівельники  порушують лінії радіофікації, а під час обрізання   дерев   приватними особами нерідко пошкоджуються фідерні  або  абонентські  лінії.  Крім того, через великий обсяг ремонтних робіт компанії не завжди вдається оперативно відновлювати надання послуг проводового радіо. Укртелеком вживає низку заходів для як найшвидшого відновлювання послуг.

Компанія приносить абонентам свої вибачення за  незручності через  проблеми в отриманні  послуги і  сподівається на розуміння.

У разі виникнення проблем з радіоточкою потрібно звертатися до Контакт-центру  0800506800  або до  бюро ремонту радіоточок  за номером 0 800 506 575  (дзвінки безкоштовні з мережі українських операторів).

На основі  зареєстрованих заявок про непрацюючі радіоточки  оператор робить перерахунок  абонентної плати. Перерахунок відображається у рахунках, які отримує абонент. Усі зареєстровані заявки від абонентів оператор бере у роботу.

 

З повагою

Прес-служба Укртелекому

Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua

Інші новини:

Коментарі: