Журналісти порахували, скільки коштує піар мера

09.01.2018

Журналістаи “Голосу Конотпа” порахували, в яку суму обійшлося громаді Конотопа висвітлення діяльності у місцевих ЗМІ міськвиконкому, а також управлінь та відділів Конотопської міськради.

Як з’ясувалося конотопські чиновники користувалися послугами та відповідно сплачували за роботу 3-м місцевим медіа: ТРО “Кон-Такт”, ТРК “Вежа” та міській газеті “Конотопський край”.

Загалом на цю статтю витрат із міської казни пішло 718 311 гривень. Причому ці дані були актуальні станом на 22 листопада 2017 року, тож за останній місяц минулого року та перші дні 2018 витрати ще більше.

Згідно нехитрих підрахунків найбільше грошей за піар місцевої влади отримало ТРО “Кон-Такт”, а саме 374 000 гривень. Для порівняння приватна ТРК “Вежа” від конотопської мерії і виконавчої влади отримала 180 000гривень прибутку.

Єдиній у переліку ЗМІ газеті “Конотопський край” за надання інформаційних послуг  було сплачено з міського бюджету 164 311 гривень.

Джерело: http://konotop.in.ua/

Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua

Інші новини:
25.04.2024 Нардеп Михайло Ананченко відзначив роботу команди Президента Зеленського щодо виділення США довгоочікуваної допомоги Україні
25.04.2024 Після тривалої паузи запустився “Сумихімпром”
25.04.2024 Вночі та зранку росіяни обстріляли дві громади Сумщини
25.04.2024 На проспекті Лушпи немає напруги: як слідують тролейбуси
25.04.2024 Верховна Рада планує перейменувати 21 село та одне місто на Сумщині
25.04.2024 Без світла й нетверезий: у Сумах водія відсторонили від керування

Коментарі: