20.01.2018
КП “Електроавтотранс” на своїй сторінці у Фейсбуці відреагувало на петицію сумчанина Романа Петренка, якою пропонується відремонтувати тролейбуси 30-річної давнини (№222 та №225), враховуючи те, що планується ремонт тролейбусу №297, якому 12 років.
“Тролейбуси № 222 та № 225 датуються 1987 роком випуску. Середній термін експлуатації тролейбусів – 10 років.
Капітальний ремонт тролейбусу № 222 був проведений у вересні 2004 року; тролейбусу № 225 – у вересні 2006 року.
Враховуючи вище викладене, керівництво КП СМР «Електроавтотранс» вважає проведення капітальних ремонтів рухомих складів, що перетнули 30-річну межу експлуатації (середній термін експлуатації становить 10 років) – нерентабельним витрачанням бюджетних коштів.
Середня вартість проведення капітального ремонту тролейбусу – 800 тис. гривень.
Згідно наказу №393 від 22.09.2014 р., рішення про проведення капітальних ремонтів приймається комісійно та на основі дефективних актів. Профільні фахівці КП СМР «Електроавтотранс» орієнтовані на перспективний розвиток електро- та автотранспорту підприємства, збереження його матеріально-технічної бази, а тому вважають, що вкладання коштів у капітальний ремонт транспортних засобів, що рекомендовані до списання, є недоцільним. Відтак, у 2018 році у списки капітального ремонту внесений тролейбус №297 2006 року випуску”, – йдеться у повідомленні КП “Електроавтотранс”.
Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua
Інші новини:
24.11.2025 На Сумщині росіяни застосували новий вид особливо безжальних мін, схожих на сигарети
24.11.2025 Суми знову без води: півміста на сухому пайку, графіки подачі повертаються
24.11.2025 «Світло буде — але не всім і не завжди»: Сумчан попередили про нові годинні відключення 25 листопада
24.11.2025 Б’ють по тим, хто рятує: у Сумах ворог прицільно знищив пожежний автомобіль
24.11.2025 У Сумах терміново відкривають Пункти незламності через удар по енергетиці