22.01.2018
У Сумах 90% водіїв тролейбусів не заїжджають у зупинкову кишеню, а зупиняються в крайній правій смузі, поскаржився на сторінці КП «Електроавтотранс» у Фесбуці Дмитро Сумський.
Сумчанин попросив комунальне підприємство пояснити водіям мету створення кишені для зупинки. У КП «Електроавтотранс» на це відповіли, що це неможливо через конструктивні особливості кишень. «Розробка проектів з будівництва та облаштування кишень проводилася виконавцем без урахування допустимої відстані до контактної мережі. Максимальне відхилення від центру контактної мережі повинно бути не більше 4-х метрів, як наслідок, технічно обмежені струмоприймачі відриваються від контактної мережі. Особливо часто таке явище спостерігається у тролейбусів «Богдан». КП «Електроавтотранс» розробляє ряд заходів щодо усунення причин, у тому числі перенесення мережі ближче до кишень», – йдеться в коментарі підприємства.
Після цього Дмитро Сумський звернув увагу КП «Електроавтотранс» на те, що незаїзд водіїв у кишені – звичайний людський фактор, тому що на вулиці Героїв Крут кишені зроблені з невеликими заїздами і 4-х метрів там немає. Під’їзд транспортних засобів з низькою підлогою не впритул до бордюру створює незручності для пасажирів, особливо людей похилого віку і мам з колясками, тому що їм доводиться спускатися з бордюру і йти проїжджою частиною до тролейбуса, що нівелює переваги наявності низької підлоги.
Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua
Інші новини:
19.04.2024 Шосткинка, що втратила сина захисника, купує дрони і допомагає ЗСУ
19.04.2024 З Охтирки відправили гуманітарний вантаж Харківщині
19.04.2024 На Сумщині внаслідок обстрілів пошкоджені житлові будинки, пилорама та техніка
19.04.2024 Воїн із Шостки Віталій Шумей, який проходив лікування на Чернігівщині, заговорив
19.04.2024 По Свеській громаді скинули 4 бомби