22.01.2018
У Сумах 90% водіїв тролейбусів не заїжджають у зупинкову кишеню, а зупиняються в крайній правій смузі, поскаржився на сторінці КП «Електроавтотранс» у Фесбуці Дмитро Сумський.
Сумчанин попросив комунальне підприємство пояснити водіям мету створення кишені для зупинки. У КП «Електроавтотранс» на це відповіли, що це неможливо через конструктивні особливості кишень. «Розробка проектів з будівництва та облаштування кишень проводилася виконавцем без урахування допустимої відстані до контактної мережі. Максимальне відхилення від центру контактної мережі повинно бути не більше 4-х метрів, як наслідок, технічно обмежені струмоприймачі відриваються від контактної мережі. Особливо часто таке явище спостерігається у тролейбусів «Богдан». КП «Електроавтотранс» розробляє ряд заходів щодо усунення причин, у тому числі перенесення мережі ближче до кишень», – йдеться в коментарі підприємства.
Після цього Дмитро Сумський звернув увагу КП «Електроавтотранс» на те, що незаїзд водіїв у кишені – звичайний людський фактор, тому що на вулиці Героїв Крут кишені зроблені з невеликими заїздами і 4-х метрів там немає. Під’їзд транспортних засобів з низькою підлогою не впритул до бордюру створює незручності для пасажирів, особливо людей похилого віку і мам з колясками, тому що їм доводиться спускатися з бордюру і йти проїжджою частиною до тролейбуса, що нівелює переваги наявності низької підлоги.
Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua
Інші новини:
21.08.2025 У Лебедині на День міста зібрали 20 000 гривень для 47-ї бригади
21.08.2025 Волонтери «Шостка Добро» оголосили благодійну лотерею до Дня Незалежності
21.08.2025 Заклади освіти в Сумах стали ціллю росіян: чи можливо їх відновити
21.08.2025 У Конотопі презентували концепцію оновлення Привокзальної площі
21.08.2025 Для Охтирського музею за 50 тис. грн реставруватимуть килим XIX століття