22.01.2018
У Сумах 90% водіїв тролейбусів не заїжджають у зупинкову кишеню, а зупиняються в крайній правій смузі, поскаржився на сторінці КП «Електроавтотранс» у Фесбуці Дмитро Сумський.
Сумчанин попросив комунальне підприємство пояснити водіям мету створення кишені для зупинки. У КП «Електроавтотранс» на це відповіли, що це неможливо через конструктивні особливості кишень. «Розробка проектів з будівництва та облаштування кишень проводилася виконавцем без урахування допустимої відстані до контактної мережі. Максимальне відхилення від центру контактної мережі повинно бути не більше 4-х метрів, як наслідок, технічно обмежені струмоприймачі відриваються від контактної мережі. Особливо часто таке явище спостерігається у тролейбусів «Богдан». КП «Електроавтотранс» розробляє ряд заходів щодо усунення причин, у тому числі перенесення мережі ближче до кишень», – йдеться в коментарі підприємства.
Після цього Дмитро Сумський звернув увагу КП «Електроавтотранс» на те, що незаїзд водіїв у кишені – звичайний людський фактор, тому що на вулиці Героїв Крут кишені зроблені з невеликими заїздами і 4-х метрів там немає. Під’їзд транспортних засобів з низькою підлогою не впритул до бордюру створює незручності для пасажирів, особливо людей похилого віку і мам з колясками, тому що їм доводиться спускатися з бордюру і йти проїжджою частиною до тролейбуса, що нівелює переваги наявності низької підлоги.
Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua
Інші новини:
22.11.2024 “Шахеди” атакували житловий мікрорайон Сум
22.11.2024 У Сумах відомо про ще одну загиблу людину внаслідок атаки “Шахедів”
22.11.2024 Атака “Шахедів” на Суми: дві людини загинули, 10 поранених
22.11.2024 У Сумах розпочинає роботу штаб з ліквідації наслідків ворожих ударів
22.11.2024 У Сумах через влучання “Шахеда” перекрили рух проспектом Свободи