На що найбільше скаржаться жителі Сумщини на “гарячу лінію”?

02.03.2018

У лютому на обласну «гарячу лінію» надійшло 394 звернення, причому найбільше – від жителів Сум – 193 (49%), Ромен – 32 (8,1%), Шостки – 19 (4,8%) і Сумського району – 21 (5,3%).

Найбільше людей турбували питання комунального господарства – 171 (43,4%) звернення (Суми, Ромни та Сумський район). Перш за все – це ремонт ліфтів, благоустрій територій, відновлення водопостачання, відновлення газопостачання та електропостачання, теплопостачання, чистка доріг від снігу, усунення течі каналізації. З питань соціального захисту населення надійшло 42 (10,6%) звернення. Найбільше – від жителів Сум, Охтирки, Ромен та Краснопільського району.

Громадян хвилювали питання оформлення і перерахунок субсидій на житлово-комунальні послуги, отримання засобів реабілітації, здобуття влади та перерахунок пенсій і соціальних виплат і отримання матеріальної допомоги.

Наступні за кількістю звернень – питання транспорту і зв’язку – 52 (13,2%) звернення. Найбільше від жителів міста Суми та Сумського району. Жителів Сумської області найбільше хвилювало питання роботи радіо, телебачення та мережі Інтернет, відновлення руху автотранспорту та вартості перевезень.

Джерело: http://www.shans.com.ua/

Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua

Інші новини:

Коментарі: