31.05.2018
З минулого року Сумське КП «Електроавтотранс» для зручності пасажирів облаштувало нові тролейбуси і автобуси терміналами, через які за проїзд можна розрахуватися банківськими картками. Втім, іноді те, що мало б спростити систему оплати, навпаки ускладнює її та може принести неприємності.
Саме про такий випадок розповів сьогодні сумчанин Viktor Belomar, який вимушений був заплатити за проїзд подвійну суму:
«Сегодня воспользовался чудом техники – пробовал оплатить проезд картой. Зашёл в автобус на ЦУМе, провел картой, отобразилось “очікуйте” … ожидаем … ожидаем … ожидаем … иной бы пользователь начал негодовать, но мы то знаем как работает старый добрый Приватбанк – он никуда не спешит, поэтому продолжаем ждать… Когда автобус проехал остановку “Океан” – терминал выдал радостный смайлик. Операция успешна! Оперативно работает сервис – представил полностью электронную оплату в час-пик на таких вот приватовских терминалах.
Дальше подходит кондуктор, спрашивает талон, рассказываю ситуацию. Кондуктор говорит, что на телефон должно придти оповещение. Ждём: не приходит. Ни СМС (ага, зная жлобство Приватбанка – они скорее удавятся, чем СМС пришлют за транзакцию в 3.50), ни мессенджера. Захожу в Приват24 – ноль транзакций.
Сую кондуктору наличку – советует “не пользуйтесь следующий раз”. Последую совету, наверное».
Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua
Інші новини:
24.11.2025 На Сумщині росіяни застосували новий вид особливо безжальних мін, схожих на сигарети
24.11.2025 Суми знову без води: півміста на сухому пайку, графіки подачі повертаються
24.11.2025 «Світло буде — але не всім і не завжди»: Сумчан попередили про нові годинні відключення 25 листопада
24.11.2025 Б’ють по тим, хто рятує: у Сумах ворог прицільно знищив пожежний автомобіль
24.11.2025 У Сумах терміново відкривають Пункти незламності через удар по енергетиці