У Шостці створили унікальний транспорт

28.07.2018

У Шостці група умільців розробила електричний трицикл, який за своїми характеристиками перевершує закордонні аналоги.

Володимир Лутцев, Геннадій Амельченко, Валентин Панченко – це люди, завдяки яким і був створений «Є-шак» (так назвали шосткинський електротрицикл).

Біля витоків його створення стояв скрипкових справ майстер Володимир Лутцев. Він інвалід I групи і йому довелося переробити триколісний китайський електровелосипед «Мустанг», щоб було зручно пересуватися людині з обмеженими можливостями.

«Він був дуже нестійкий, я боявся перевернутися. На моє прохання знайомий зварювальник переробив задню частину електровелосипеда. Встановили зручне офісне сидіння зі спинкою», – розповідає наш співрозмовник.

На переробленому «Мустангу» Володимир Лутцев спокійно виїжджає на рибалку, в ліс … Шосткинець опублікував в Youtube ролик про електровелосипед. Ролик побачив наш земляк Валентин Панченко, соціальний підприємець, популяризатор електротранспорту, член клубу «Електроавтосам». У нього відразу народився бізнес-проект …

За кресленням Володимира Лутцева, шосткинський умілець Геннадій Амельченко зробив прототип Електротрицикл. У «Є-шака» металева рама, акумулятор дозволяє проїжджати на одній зарядці близько півсотні кілометрів. Максимальна швидкість становить 57 км / год. «Є-Шак» може перевозити до 200 кг. «За два роки я переглянув пару сотень електротрициклів (і саморобних, і промислових), близько нічого подібного немає ні за комфортом, ні за швидкістю», – каже Володимир Лутцев.

При виготовленні «Є-шака» Геннадій Амельченко використовував стандартні деталі, була зроблена оригінальна рама.

Валентин Панченко зазначив, що цей електроцикл можуть використовувати пенсіонери, люди з інвалідністю. Крім того, транспортний засіб буде хорошим помічником листоношам, працівникам служб доставки кафе і ресторанів …

Наш співрозмовник стверджує, що можна без проблем налагодити серійне виробництво «Є-шака». Найближчим часом український електротрицикл пройде сертифікацію. Що цікаво, коштувати він буде близько 40-45 тис. грн.

«Даний транспортний засіб, згідно з чинним законодавством України, не вимагає реєстрації, так як потужність становить 2 кіловати», – розповів Валентин Панченко.

Джерело: http://shostka.info/

Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua

Інші новини:

Коментарі: