17.09.2018
Сумчанки Ольга Павлівна у Фейсбуці поділилася негативними враженнями після вчорашнього візиту до ресторану-пивоварні «Порт ROYAL» :
«Зіпсований вечір… просто немає слів…
Порт Роял – був одним з улюблених закладів ще рік тому. А сьогодні – повне розчарування. У салаті знайшли залишки металевої губки для посуду. І це добре, що ми вчасно помітили. Наслідки могли бути дуже поганими. Та через кілька хвилин ми отримали брудні келихи (з помадою). Але найбільше здивувала реакція адміністратора. Вибачень ми так і не отримали. Адміністратор спілкувалась зі мною різко та агресивно. Цей заклад працює в повній антисанітарії. Посуд не миють належним чином, а про приготування страв взагалі мовчу. Прикро, що там відпочивають цілими сім’ями ( з маленькими дітьми). Я впевнена, що цей заклад становить велику небезпеку для відвідувачів. Виникає питання, хто повинен це контролювати?»
Начльник ГУ Держпродспоживслужби в Сумській області Віталій Моісеєнко порадив сумчанці звернутися до управління захисту споживачів в м.Суми: «Не витрачайте свої нервові клітини на бурні розмови з адміністраторами, а спокійно зафіксуйте факти антисанітарії в книзі відгуків та направте скаргу до Держпродспоживслужби. Між іншим, розміри штрафу за порушення гігієнічних умов такі, що досить одного застосування, щоб навчити їх виконувати».
Джерело: http://xpress.sumy.ua/
Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua
Інші новини:
22.11.2024 “Шахеди” атакували житловий мікрорайон Сум
22.11.2024 У Сумах відомо про ще одну загиблу людину внаслідок атаки “Шахедів”
22.11.2024 Атака “Шахедів” на Суми: дві людини загинули, 10 поранених
22.11.2024 У Сумах розпочинає роботу штаб з ліквідації наслідків ворожих ударів
22.11.2024 У Сумах через влучання “Шахеда” перекрили рух проспектом Свободи