Як змінився Конотоп з приходом нового керівництва

21.09.2018

Три тижні минуло відтоді, як у Конотопі змінилася влада. Потроху вщухли пристрасті і політичні інтриги – місто зажило спокійним буденним життям. Тягар вирішення усіх питань життєдіяльності Конотопа взяли на себе два чоловіка і три жінки.

Так, першим заступником міського голови став Тарас Омельченко, посади заступників розподілили між собою Інна Пащенко та Володимир Максименко. Функції керуючого справами виконкому виконує Любов Дубовик. А секретарем міської ради рішенням депутатського корпусу була призначена Тетяна Сизон.

Саме вона, по суті, виконує зараз обов’язки міського голови. Попри щільний і напружений графік посадовиці, вдалося поспілкуватися з пані Сизон та дізнатися про особливості роботи нової влади.

– Вітаю Вас, пані Тетяно! Якими були перші двадцять днів вашої праці на посаді секретаря та з чим довелося стикнутися під час прийому справ від команди попередників?

– Офіційної передачі справ не було. Але ті проблемні питання, які в місті не вирішувалися довгий час, залишилися, і ними потрібно займатися. Після прийняття бюджету, перш за все, виправили ситуацію щодо трамвайного управління. Зараз займаємося поточними справами: ремонтом доріг, вирішенням проблем з вуличним освітленням, підготовкою до опалювального сезону.

– Кажуть що з міської ради були покрадені жорсткі диски…

– Це підтверджена інформація. З усіх кабінетів колишніх посадовців, заступників були вкрадені жорсткі диски, також деяка апаратура і приладдя – цим займаються правоохоронні органи. Зрозуміло, що зроблено це було для перешкоджання нормальній роботі нашого міста.

– Поділіться офіційною версією того, чим закінчилася історія з конотопським трамваєм

– Наразі погашена заборгованість по електроенергії, крім того, найближчим часом ми плануємо перерахувати авансовий внесок «Сумиобленерго». Повністю реструктуризована пеня за минулий рік, підприємство її сплатить до початку нового року. Цим самим ми закриваємо питання щодо підключення підприємства до живлення. На даний час частково погашена заборгованість працівникам КТУ по заробітній платі (за останній літній місяць люди поки що отримали аванс). Кожного дня готується новий трамвайний вагон для виїзду на лінію, тобто кількість одиниць рухомого складу поступово збільшується. Зараз перед підприємством стоїть задача проходження технічного огляду, але це питання, яке буде вирішуватися в робочому порядку. Що стосується кадрів. Трамвайне управління забезпечене водіями в необхідній кількості, зараз туди повертаються люди, які були звільнені за часів страйків. Хочу запевнити, що підтримка трамвайного управління була і буде. Але вкотре наголошую, що комунальне підприємство не має права жити тільки за рахунок місцевого бюджету. Тому будемо вирішувати питання щодо надання роботи трамвайному управлінню, таким чином воно буде заробляти кошти. Маючи нагоду, звертаюся до мешканців із закликом частіше користуватися нашим екологічно чистим видом транспорту. Усі ми пам’ятаємо, як недобре нам усім було, коли трамвай на певний час перестав курсувати містом. Тож, аби допомогти підприємству у цей скрутний час, потрібна також і підтримка пасажирів.

– Чому змінили керівництво підприємства?

– Ішов повний саботаж щодо вирішення завдань, які ставились перед керівником для вирішення проблемних питань підприємства. Якби цього не зробили, питання сплати за електроенергію і погашення боргів по зарплаті стояли б і досі. І це рішення потрібно було приймати терміново, я навіть вважаю, що ми з ним трохи затягнули.

– На якому етапі зараз вирішення найбільш гострих для міста питань: асфальтування доріг, вирішення проблем з величезним боргом «Теплогаранту», видача інсуліну?

– Якщо взяти ЖКГ, то зараз видно поточні ремонти доріг, які виконуються. Наразі профінансовані дороги першого і другого порядку – це ті дороги, які мають асфальтове покриття і якими їздить громадський транспорт.

Якщо встигнемо, і якщо дозволить погода та буде порозуміння з депутатським корпусом, відремонтуємо прибудинкові території. Велике питання зараз по вуличному освітленню. Ліхтарі попередньою владою вішалися без перегляду схеми вуличного освітлення. Збільшення їх кількості призвело до того, що мережа не витримує навантаження. Є проблеми і у двох комунальних ЖЕКах.

Ті, що мають приватну форму власності, наразі не мають боргів і справляються зі своєю діяльністю. Фінансовий стан комунальних ЖЕКів повністю розбалансований. Є велика заборгованість перед «Сумиобленерго». Наприклад по ЖЕКу на Житломасиві: в чотирьох будинках у під’їздах відключене освітлення, тому що не були повірені лічильники і не сплачувались кошти за спожиту електроенергію.

Мешканці міста платять за ці послуги, я не кажу, що 100%, але куди направляються ці кошти – буде перевіряти фінансова інспекція. До міста привезли вже 8 з 10 лічильників, вони повірені і будуть встановлені у найближчі дні. Є домовленість із «Сумиобленерго» про реструктуризацію боргу. Частково ми сьогодні сплатимо обов’язковий платіж за серпень і освітлення в під’їздах має поновитися.

Стосовно опалювального сезону – місто до нього готове. Маємо підтримку обласної влади в цьому питанні, за що я дуже вдячна губернатору. Створений і працює штаб з підготовки до опалювального сезону. Запевняю мешканців міста – ми включимося в опалювальний сезон вчасно. Є велике питання по комунальному підприємству «Теплогарант» щодо великих боргів перед «Нафтогазом» – але й воно вирішується. Є порозуміння з усіма гілками влади і спільними зусиллями ми здолаємо проблему.

Питання інсуліну також зняте, про нього не потрібно більше говорити. Є субвенція обласна, яку ми приймаємо і яка надходить на рахунки лікарень. Є 2, 5 млн виділених міських коштів,– тож ми закриваємо і це питання.

– Після зміни влади конотопці відчули покращення у графіках руху громадського транспорту. Адже за останні роки рух маршрутних автобусів у місті став хаотичним. Про що вдалося домовитися з перевізниками?

– Питання болюче. І в цьому є певна провина як влади перед перевізниками, так і деяких несумлінних перевізників перед пасажирами. Як би сумно це не звучало, але факти свідчать, що ціна на квиток уже давно економічно необґрунтована. І це стало очевидним не сьогодні, й не вчора. Найбільша проблема, яка дісталася нам у спадок від влади попередників, це невирішення питань шляхом їх замовчування або забалакування. Але робити це надалі уже просто неможливо. Питання про підвищення вартості проїзду не буде ставитися на вирішення уже сьогодні чи навіть завтра, але його потрібно буде розглядати, як би ми цього не хотіли. Підвищення тарифів – то завжди мінус для влади, яка прийшла, але розв’язати проблему інакше просто неможливо.

– Нова мітла по-новому мете. Скільки кадрових рішень уже було прийнято з часу вашого приходу до влади?

– Погана та мітла, яке мете, в першу чергу, кадри. Хоча частково ми торкнулися й цього питання. Щодо причин зміни керівника трамвайного управління я вже пояснювала вище. Дехто був звільнений у зв’язку з закінчення терміну контракту. Є люди, які припинили свою трудову діяльність за власним бажанням або за згодою сторін – усе це робочі питання. Проте значних кадрових змін не відбулося і я маю надію, що найближчим часом і не відбудеться.

– Кажуть, Ви працюєте з 7.00 до 21.00. Чому подовжили свій робочий день і чи в такому ж режимі працюють заступники?

– Скажімо так, у кожного керівника робочий день ненормований. Навантаження зараз велике на кожного заступника. Потрібно відповідально приймати рішення. Але робочий день з 8.00 до 17.15 у виконкомі ніхто не відміняв.

– Кропітка робота має бути достойно винагороджена. Чи унаслідувала нова влада зарплати попередників?

– Все, що стосується заробітних плат, приведене до відповідності. Є посадовий оклад, який визначений Законом, державою, це 9 500 грн – я говорю зараз про себе, як секретаря. Є надбавка за виконання особливо важливої роботи та високі досягнення в праці в розмірі 50% від окладу, яку, до речі, отримують усі працівники виконкому. І є преміювання – це надбавка у розмірі 10% від окладу, яка теж виплачується усім працівникам виконкому. На скільки наші зарплатні менші від тих, що отримували попередники, навряд чи хтось із нас рахував. На це просто немає часу.

– Чи вистачає керівного апарату, який суттєво зменшений, для вирішення питань стотисячного міста?

– Поки що справляємось, а далі буде видно.

– Чи будете Ви публічно звітувати перед громадою про те, що робите, і як часто?

– Скажу відразу: популізмом займатися не буду. Сидіти в Інтернеті і розписувати кожен свій крок у мене просто немає часу. Робота секретаря і заступників – це така сама робота, як і лікаря, прибиральниці, вчителя. Жоден з них не звітує про те, що було зроблено протягом дня, бо це робота, а не щось виняткове. Про результати діяльності органів влади я обов’язково доводитиму до відома конотопців через ЗМІ раз на тиждень. За необхідності будемо збирати прес-конференції, але поки що на них дійсно немає часу.

Джерело: Газета “Перекресток”

Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua

Інші новини:
25.04.2024 Нардеп Михайло Ананченко відзначив роботу команди Президента Зеленського щодо виділення США довгоочікуваної допомоги Україні
25.04.2024 Після тривалої паузи запустився “Сумихімпром”
25.04.2024 Вночі та зранку росіяни обстріляли дві громади Сумщини
25.04.2024 На проспекті Лушпи немає напруги: як слідують тролейбуси
25.04.2024 Верховна Рада планує перейменувати 21 село та одне місто на Сумщині
25.04.2024 Без світла й нетверезий: у Сумах водія відсторонили від керування

Коментарі: