У вчительки з Глухова діти рахують швидше за комп’ютер

10.11.2018

Еллу Халіулліну знають багато глухівчан як досвідченого викладача математики, відмінного фахівця. Та коли жінка вийшла не заслужений відпочинок, та стала ще відомішою. Елла Венерівна започаткувала в Глухові дуже корисну та цікаву справу – при школі мистецтв займається з дітками ментальною математикою від всесвітньовідомого клубу «Індиго».

Ми зустрілися з пані Еллою і вона нам розповіла про цей незвичний і новий у місті напрямок. «Працюючи викладачем серйозної дисципліни, я давно зрозуміла, що освіта повинна бути зовсім іншою, ніж вона є зараз, – говорить співрозмовниця. – Також я знала про те, що у світі існує клуб «Індиго», направлений на розвиток дітей, і мріяла, щоб він з’явився і в нашій країні. І ось, нарешті, коли він відкрився в Києві, швиденько зібралася і вирушила до столиці. Закінчила спеціальні курси при інституті Драгоманова, набула досвіду й 1 вересня, на День міста Глухова, провела майстер – класи з ментальної математики на площі. Багато дітей спробували цю справу і виявили бажання приєднатись до володіння даною методикою. 29 вересня нинішнього року я відкрила свій клуб при школі мистецтв.

Зараз у мене 13 учнів, це школярі місцевих навчальних закладів. Ніяких критеріїв відбору я не встановлювала: досить було просто бажання. До клубу прийшли діти різні, у тому числі ті, хто дуже слабкий у навчанні.

Наприклад, один хлопчик був справжнісіньким двієчником, рахував на пальцях. В мене він зараз вирішує за 1 секунду математичні вправи в 10 дій. І це – через 6 занять! Другий хлопчина, третьокласник, теж мав проблеми з навчанням по шкільній програмі. З математикою не дружив, а диктанти писав на 1 бал. В мне він вже складає на абакусі (японських рахівницях) двозначні числа за 2,5 секунди, а також підтягнувся по всіх предметах, навіть з інформатики. Таких прикладів можна привести багато. Шляхом ментальної математики ми доводимо до того, що діти рахують швидше за комп’ютер. Секрет у тому, що наша основна задача – це розвинути другу півкулю головного мозку. Адже у всіх нас працює лише одна, а це те ж саме, що дивитись одним око. Отже, коли ми розвинули і залучити друге, то в нас розвивається все: швидкість читання, пам’ять, увага тощо. Тому те, що діти починають стрімко встигати в школі й виходять на вищий рівень, цілком логічно. І чим більше дитина буде займатися ментальною математикою, тим більш впевненою вона буде у всіх напрямках життя. Про вихованців «Індиго» вже показують по телевізору, бо вони стають переможцями всіляких інтелектуальних шоу. Весь світ вже таке знає, а в Україні лише минулим літом по каналах пройшли сюжети про школярів, які в умі рахують складні математичні приклади та вміють одночасно рахувати кілька значні числа і читати. Для суспільства це – сенсація, і саме цю сенсацію ми зараз робимо в Глухові.

Саме цьому я навчаю дітей, причому досить успішно. Ще раз повторюю, що ніякого особливого інтелекту не потрібно, аби досягти результатів. Абсолютно кожну дитину можна розвинути шляхом ментальної математики так, що вона стане дитиною-індиго, що виконує дуже складні речі.

Наші заняття відбуваються 1 раз на тиждень, щосуботи, але кожного дня мій вихованець повинен виконати домашнє завдання. На це потрібно 15-20 хвилин, та дітям настільки цікаво, що вони займаються навіть годину, виконуючи набагато більше. Найголовніше – це ставлення батьків до того, що робить їх син чи донька. Якщо мама із татом хочуть, щоб їхня дитина чогось досягла у житті, вони будуть сприяти цьому і всіляко допомагати. Наприклад, 9-річна дівчинка Маринка їздить на заняття з Полошок. І попри велике навантаження сім’ї (2 корови тощо), а також поганий інтернет, дитя займається в «Індиго». Знаходить і можливості, і час.

Треба відмітити, що вихованці клубу отримують заохочувальні кошти за свої успіхи – це так звані індиго-долари, або дитяча заробітна плата. За допомогою власного розуму хлопчики та дівчатка заробляють брендові гроші, на які вони можуть купити брендові речі від «Індиго»: рюкзак, футболку, браслетик та інше. А ще вони отримують грамоти. Мета кожного вихованця клубу ментальної арифметики – стати чемпіоном. Це можливо за умови виконання 10 000 прикладів. Наші діти за період з 29 вересня виконали майже по 1 000. Так що до мети – недалеко. Та найголовніше, я вважаю, це те, що ми дали можливість діткам відчути себе розумними та повірити у свої сили навіть не зважаючи на досить низькі шкільні оцінки. Те, що з школяра, що пасе задніх можна зробити вундеркінда всього за 6 занять – ми вже довели».

Джерело: kourier.in.ua

Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua

Інші новини:

Коментарі: