Як діяти, коли ціни на ціннику та в чеку не співпадають?

20.11.2018

Хоча б раз, але кожен з нас зустрічався з проблемою, коли ціни у чеку і на ціннику не співпадають. А у відповідь від персоналу ми чуємо лише «Акція закінчилась, нові надходження – ще не встигли змінити цінник, але у програмі забита вже нова ціна», і тільки інколи чуємо – «Вибачте, зараз все виправимо». То що ж робити, коли магазин не йде на зустріч покупцю і не визнає своєї провини? Дізнавалися у Держпродспоживслужби в Сумській області.

Продавець, який реалізує продукцію, повинен обов’язково зазначати ціну кожної одиниці такої продукції або однієї категорії продукції та ціну однієї стандартної одиниці цієї продукції. Написи щодо ціни реалізації продукції мають бути чіткими і простими для розуміння. Ціна продукції повинна включати в себе всі податки та неподаткові обов’язкові платежі, які відповідно до законодавства сплачуються споживачем під час придбання відповідної продукції. І всі ціни мають бути вказані виключно у грошовій одиниці України – гривні.

На жаль, дуже часто трапляється ситуація, коли споживач бачить одну ціну на ціннику певного товару і, власне, розраховує сплатити саме таку ціну, однак під час розрахунку на касі виявляється, що ціна на вибраний товар є іншою, як правило, більшою. Без сумнівів, у такому випадку порушені його права як споживача. Також слід пам’ятати, що нечіткі або двозначні положення договорів із споживачами тлумачаться на користь споживача. Згідно Закону України «Про захист прав споживачів» дані про ціну товару, зазначені на цінниках, вже є достовірними та своєчасними.

Отже, при виникненні відповідних непорозумінь при розрахунку за товар насамперед слід звернутися до адміністрації магазину з вимогою повернення різниці між ціною на ціннику та ціною, зазначеною у чеку. Відмова продати вам товар за такою ціною є знову ж таки порушенням вашого права споживача. У випадку відмови можна залишити відповідний запис у Книзі відгуків і пропозицій. Також не зайвим буде одразу ж зібрати докази порушення ваших прав: сфотографувати цінник і, звичайно ж, зберегти чек. Споживач може також звернутися із відповідною заявою про порушення своїх прав до суду або до управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській в області особисто або направляти звернення на електронну пошту: post@dpss-sumy.gov.ua. За консультацією та роз’ясненнями звертайтесь за телефоном (0542) 77-90-46.

Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua

Інші новини:

Коментарі: