Політичні ігри: Сумська поліція відкрила справу по ремонту дороги, яка стала гордістю для Порошенка

21.11.2018

Ремонт компаніями ТОВ «Харківспецбудмеханізація-7» та ТОВ «Автомагістраль Південь» дороги Охтирка-Харків, яку урочисто відкривав і розхвалював Президент України Петро Порошенко, став приводом для кримінального провадження відкритого поліцією Сумщини . Його порушили за наслідком моніторингу шляхів Сумщини, яку проводила громадська організація “Залізниця без корупції”.

Замовником ремонту була Служба автомобільних доріг. Начальник відділу служби автомобільних доріг у Сумській області Сергій Богомаз говорить, що траса Харків-Охтирка – об’єкт, який ще не введений в експлуатацію, і виявлені недоліки виправлені та ще виправляються. Однак, незважаючи на те, що об’єкт ще не було завершено, активісти із ГО “Залізниця без корупції” все одно вирішили взятися за цю справу (мабуть, на залізниці корупція вже скінчилася, от активісти і знайшли чим себе зайняти).

Як зазначили активісти громадської організації «Залізниця без корупції», вони протягом двох останніх місяців перевірили 35 доріг – загалом це близько 200 кілометрів, де проводились поточні та капітальні ремонтні роботи у 2016-му – 2018-му роках, про що зробили відповідні висновки та опублікували їх у себе на сайті.

“Порушення були на всіх об’єктах. Десь більше, десь менше. Основні порушення – це незадовільне ущільнення узбіччя через, що воно розмивається, розвалюється і так далі, сліди ремонтів, пошкодження верхнього одягу, відновлення того покриття яке ось недавно відновлено- каже Володимир Даценко, голова громадської організації «Залізниця без корупції».

Незважаючи на те, що роботи на об’єкті ще не були завершені – й активісти, а потім і поліція, схоже, на таку “дрібничку” не звернули увагу і почали активно проводити дискридитаційну кампанію, спрямовано проти компаній підпрядників, що в тому числі й вдарила по вищому керівництву держави, хоча ще до введення в експлуатацію всі зауваження компаніями-підрядниками ТОВ «Харківспецбудмеханізація-7» і ТОВ «Автомагістраль Південь» були усунені.

Виникає питання: навіщо тоді активісти разом із поліцією вдалися до такої спекулятивної справи, як дискредитація ініціатив Президента України Петра Порошенка і про який рівень так званих журналістських розслідувань від цієї ГО може йти мова? Адже з таким успіхом, активісти можуть прийти на будь-який об’єкт, що знаходиться на стадії будівництва та ремонту, і почати вказувати не незавершені речі, які будівельна компанія і так би зробила згідно графіку робіт…

Нагадаємо, діяльність активісти проводять у рамках проекту «Громадський моніторинг автомобільних доріг Сумської області». Їх громадська організація «Залізниця без корупції» започаткована як волонтерська ініціатива, однак кошти так звані волонтери при цьому отримують. Працюють за гроші гранту «Проведення журналістських розслідувань у сфері боротьби з корупцією» – це фінансує Міжнародний фонд «Відродження» Сороса.

За метеріалами: tv.sumy.ua

Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua

Інші новини:

Коментарі: