05.01.2019
Покупець запевняє, що продавчиня накричала на дитину і відмовилася обслуговувати. Інцидент стався у шосткинському магазині “Альвіна”, що розташований неподалік БК Жданова.
За словами Катерини, близько 18.30 вона із 3-річним сином зайшла в магазин. Каже, що купує тут часто, і ніяких конфліктів не відбувалося. Цього разу сталося інакше.
Продавець почала кричати на хлопчика, щоб той закрив двері. Зав’язалася словесна перепалка. У результаті продавець відмовилася обслуговувати Катерину.
«Я хотіла зробити покупки, але вона на мене визвірився», – розповідає покупець.
Каже, що в «Альвіні» їй не надали книгу скарг і пропозицій.
В адміністрації «Альвіни» стверджують, що продавець кілька разів робила зауваження хлопчикові, який постійно відкривав двері на вулицю, а мама ніяк не відреагувала … Чергове зауваження, нібито, було зроблено голосно.
Чому покупця не обслужили? «Напевно, послала продавця, ось і не обслужила», – припускає адміністрація магазину. Щодо книги скарг і пропозицій, то в «Альвіні» повідомили, що, згідно з нинішнім законодавством, мати книгу скарг і пропозицій не обов’язково …
http://shostka.info/
Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua
Інші новини:
26.04.2024 Міністру, якого підозрюють у земельних схемах на пів мільярда на Сумщині, обрали запобіжний захід
26.04.2024 Скільки на Сумщині відновлено квартир і будівель за програмою “єВідновлення”
26.04.2024 Фортепіанний дует із Шостки відзначився на конкурсі “Global Art”
26.04.2024 Конотопські спортсмени стали переможцями чемпіонату України з футболу
26.04.2024 Роменські бійці відзначилися на чемпіонаті України