08.01.2019
Попри всі застереження працівників поліції не довіряти телефонним незнайомцям, які видають себе за працівників банку, жителі області продовжують нехтувати порадами правоохоронців і втрачають свої гроші.
Сьогодні жертвою афериста став 39-річний мешканець Ромен, якому з незнайомого номеру подзвонив чоловік, назвався працівником служби безпеки банку та повідомив, що його картку заблоковано. І аби поновити її дію, запропонував розблокувати кредитну картку, провівши ряд банківських операцій. Спочатку він вмовив його надіслати 15 тисяч гривень на один із запропонованих рахунків, потім запропонував повторити цю операцію, запевняючи, що гроші найближчим часом повернуться на його картку, в результаті чого її власник втратив понад 30 тисяч гривень.
«Схема за якою діяв зловмисник не нова, – констатує Роман Невожай, начальник Роменського відділу поліції. – Проте цього разу аферист навіть не намагався випитати секретний код, а просто вмовив свою жертву піти і надіслати на його рахунок гроші.
Ми вкотре звертаємось до всіх громадян з проханням, бути більш обачними та менш довірливими під час телефонних розмов з незнайомцями, які можуть представлятись працівниками банку. Не реагувати на телефонні повідомлення про проблеми з банківською карткою (це може бути заблокування банківської картки, перевірка ваших персональних даних у зв’язку зі збоєм банківської системи, намагання убезпечити від зловмисників чи просто повідомлення про можливе зняття коштів). Зазвичай така інформацію ніколи не підтверджується, а люди із-за надмірної довіри, називаючи пін-код, секретні коди чи іншу персональну інформацію, втрачають свої гроші. Ми звертаємось до більш молодшого покоління, розповідати про подібні схеми афер своїм літнім батькам, сусідам або родичам і самим бути пильними та уважними. А в разі надходження подібних дзвінків, негайно повідомляти про них працівників поліції».
Наразі за цим фактом в поліції відкрите кримінальне провадження за ч.1 ст.190 «Шахрайство» Кримінального кодексу України. Правоохоронці ведуть пошуки зловмисника та наголошують, що всі банківські операції проводяться лише в банківських установах, а подібні телефонні дзвінки – справа рук звичайних аферистів.
Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua
Інші новини:
22.11.2024 “Шахеди” атакували житловий мікрорайон Сум
22.11.2024 У Сумах відомо про ще одну загиблу людину внаслідок атаки “Шахедів”
22.11.2024 Атака “Шахедів” на Суми: дві людини загинули, 10 поранених
22.11.2024 У Сумах розпочинає роботу штаб з ліквідації наслідків ворожих ударів
22.11.2024 У Сумах через влучання “Шахеда” перекрили рух проспектом Свободи