21.01.2019
До журналістів звернулися стурбовані сумчани, які годинами стоять у чергах у приміщенні ПАТ «Сумигаз», аби скоригувати покази лічильника за спожитий газ. Адже платіжки за використане блакитне паливом у грудні прийшли із завищеними показниками.
Ситуацію прокоментувала речник ПАТ «Сумигаз» Анастасія Шимаріна.
«Зараз — період, коли приходять платіжки за газ за грудень. Саме в цей час у нас зазвичай черги, адже у людей виникають питання щодо нарахувань, надання субсидій, норм споживання та інших питань. Якщо містяни вчасно не передали показання лічильника, то система автоматично нарахувала об’єми споживання. Вони можуть бути більші або менші фактичних, тому люди звертаються з тим, щоб коригувати відповідно до фактичних споживань. Зараз працюють п’ять операторів, які по черзі всіх обслуговують», — говорить Анастасія Шимаріна.
sts.sumy.ua
Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua
Інші новини:
18.04.2024 Хореографічний колектив із Глухівщини переміг у міжнародному конкурсі в Берліні
18.04.2024 Мешканці Сумщини сплатили на третину більше ПДВ
18.04.2024 Тростянчани відновлюють фонд зруйнованої бібліотеки
18.04.2024 У Конотопі оперативно затримали грабіжника
18.04.2024 Сумщина у вогні: як виживають на війні прикордонні села