У «Сумиобленерго» пояснили, куди зникла переплата споживачів

26.02.2019

У грудні 2018 року побутовим споживачам, в яких по закінченню розрахункового періоду була переплата за спожиту електричну енергію, ПАТ «Сумиобленерго» разом із рахунками надало відповідні заяви для можливості використання цих коштів у наступних розрахунках з новим постачальником – ТОВ «ЕНЕРА СУМИ». Кошти споживачів, які підписали такі заяви та повернули їх ПАТ «Сумиобленерго», перерахували на відповідні особові рахунки в ТОВ «ЕНЕРА СУМИ».

Якщо в рахунках, які ви отримали від ТОВ «ЕНЕРА СУМИ» у січні, ще немає інформації про переплату (а ви надавали згоду на переведення коштів від ПАТ «Сумиобленерго» до ТОВ «ЕНЕРА СУМИ»), то ця переплата буде значитись у березневому рахунку, повідомляють енергетики.

Відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії», енергопостачальні компанії у 2018 році здійснили відокремлення діяльності. Тому з 1 січня 2019 року послуги з розподілу та постачання електроенергії споживачам надають різні компанії. За розподіл електроенергії відповідає ПАТ «Сумиобленерго», а за постачання – ТОВ «ЕНЕРА СУМИ».

Зразок заяви на перерахування коштів за електричну енергію:

Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua

Інші новини:

Коментарі: