22.03.2019
Про таку проблему журналістам розповіла старенька мешканка Глухова.
«Учора прийшов контролер, розпломбував лічильник. Тепер повинен прийти слюсар і лічильник зняти на повірку. З цього дня мені вода рахується за тарифом без лічильника, тому в моїх інтересах завершити цей процес якомога швидше.
Але проблема виникла в наступному: представники підприємства мені сказали йти особисто до них у контору, писати заяву, там же оплачувати послугу. Я в силу здоров’я з дому не виходжу, тому попросила, щоб я передала гроші через їх працівника. Але ні! По телефону представники «Водоканалу» наполегливо вимагають особисто з’явитися до них. Вони й чути не хочуть, що я фізично не можу це зробити! Невже не можна передбачити такі ситуації? Я ж не одна така в цьому місті!» — розповіла пенсіонерка Світлана Павлівна.
nedelya.info
Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua
Інші новини:
01.07.2025 Безпекова ситуація в Сумській області станом на ранок 1 липня
01.07.2025 Двічі втратили домівку: багатодітна родина з Краснопілля оселилась у модульному містечку на Сумщині
01.07.2025 У Кролевці попрощаються із захисником Володимиром Сербіним
01.07.2025 Рятувальники завершили аварійно-відновлювальні роботи в Лебедині
01.07.2025 У Сумах патрульні розшукали водійку, яка залишила місце ДТП