«Водоканал» змушує малорухомих пенсіонерів особисто приносити заяви на повірку лічильника

22.03.2019

Про таку проблему журналістам розповіла старенька мешканка Глухова.

«Учора прийшов контролер, розпломбував лічильник. Тепер повинен прийти слюсар і лічильник зняти на повірку. З цього дня мені вода рахується за тарифом без лічильника, тому в моїх інтересах завершити цей процес якомога швидше.

Але проблема виникла в наступному: представники підприємства мені сказали йти особисто до них у контору, писати заяву, там же оплачувати послугу. Я в силу здоров’я з дому не виходжу, тому попросила, щоб я передала гроші через їх працівника. Але ні! По телефону представники «Водоканалу» наполегливо вимагають особисто з’явитися до них. Вони й чути не хочуть, що я фізично не можу це зробити! Невже не можна передбачити такі ситуації? Я ж не одна така в цьому місті!» — розповіла пенсіонерка Світлана Павлівна.

nedelya.info

Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua

Інші новини:
20.04.2024 За ніч і ранок на Сумщині зафіксовано 57 вибухів
20.04.2024 Жителя Кам’янки судитимуть за виготовлення зброї
20.04.2024 «Сумський заповідник у смартфоні» – у фіналі Національного конкурсу проєктів
20.04.2024 “Велику шкоду нанесло”: мешканці Орлівки розповіли про російську атаку КАБами
20.04.2024 На Глухівщині психоневрологічний інтернат отримав благодійний вантаж від доброчинців
20.04.2024 Тростянець отримає 180 млн грн на реконструкцію очисних споруд

Коментарі: