22.03.2019
Про таку проблему журналістам розповіла старенька мешканка Глухова.
«Учора прийшов контролер, розпломбував лічильник. Тепер повинен прийти слюсар і лічильник зняти на повірку. З цього дня мені вода рахується за тарифом без лічильника, тому в моїх інтересах завершити цей процес якомога швидше.
Але проблема виникла в наступному: представники підприємства мені сказали йти особисто до них у контору, писати заяву, там же оплачувати послугу. Я в силу здоров’я з дому не виходжу, тому попросила, щоб я передала гроші через їх працівника. Але ні! По телефону представники «Водоканалу» наполегливо вимагають особисто з’явитися до них. Вони й чути не хочуть, що я фізично не можу це зробити! Невже не можна передбачити такі ситуації? Я ж не одна така в цьому місті!» — розповіла пенсіонерка Світлана Павлівна.
nedelya.info
Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua
Інші новини:
24.11.2025 На Сумщині росіяни застосували новий вид особливо безжальних мін, схожих на сигарети
24.11.2025 Суми знову без води: півміста на сухому пайку, графіки подачі повертаються
24.11.2025 «Світло буде — але не всім і не завжди»: Сумчан попередили про нові годинні відключення 25 листопада
24.11.2025 Б’ють по тим, хто рятує: у Сумах ворог прицільно знищив пожежний автомобіль
24.11.2025 У Сумах терміново відкривають Пункти незламності через удар по енергетиці