Сумчанину повернули гроші за неякісний телефон

12.04.2019

До Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області та до Сумського обласного контактного центру звернувся споживач, мешканець м. Суми, зі скаргою щодо придбання у вересні місяці 2018 р. неякісного мобільного телефону смартфон ТМ «XIAOMI» Redmi 5 Plus в інтернет-магазині м. Суми.

У скарзі споживач зазначив, що з першого дня експлуатації в телефоні стали виникати проблеми у його використанні, а саме: майже через хвилину розмови на смартфоні зникав зв’язок з абонентом. Для усунення даної несправності споживач самостійно звернувся до інтернет-магазину з питання усунення недоліків, але суб’єкт господарювання належним чином не організував проведення гарантійного ремонту по усуненню виявлених недоліків.

У ході розгляду звернення споживачу та суб’єкту господарювання були роз’яснені права та обов’язки, передбачені діючими нормативно-правовими актами. Магазин повернув сумчанину повну вартість мобільного телефону у розмірі 4250 грн.

Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua

Інші новини:
24.11.2025 9-річна дитина поранена під час чергової атаки дронів на Суми: місто знову в темряві
24.11.2025 На Сумщині росіяни застосували новий вид особливо безжальних мін, схожих на сигарети
24.11.2025 Суми знову без води: півміста на сухому пайку, графіки подачі повертаються
24.11.2025 «Світло буде — але не всім і не завжди»: Сумчан попередили про нові годинні відключення 25 листопада
24.11.2025 Б’ють по тим, хто рятує: у Сумах ворог прицільно знищив пожежний автомобіль
24.11.2025 У Сумах терміново відкривають Пункти незламності через удар по енергетиці

Коментарі: