Сумчанину повернули гроші за неякісний телефон

12.04.2019

До Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області та до Сумського обласного контактного центру звернувся споживач, мешканець м. Суми, зі скаргою щодо придбання у вересні місяці 2018 р. неякісного мобільного телефону смартфон ТМ «XIAOMI» Redmi 5 Plus в інтернет-магазині м. Суми.

У скарзі споживач зазначив, що з першого дня експлуатації в телефоні стали виникати проблеми у його використанні, а саме: майже через хвилину розмови на смартфоні зникав зв’язок з абонентом. Для усунення даної несправності споживач самостійно звернувся до інтернет-магазину з питання усунення недоліків, але суб’єкт господарювання належним чином не організував проведення гарантійного ремонту по усуненню виявлених недоліків.

У ході розгляду звернення споживачу та суб’єкту господарювання були роз’яснені права та обов’язки, передбачені діючими нормативно-правовими актами. Магазин повернув сумчанину повну вартість мобільного телефону у розмірі 4250 грн.

Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua

Інші новини:

Коментарі: