12.04.2019
До Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області та до Сумського обласного контактного центру звернувся споживач, мешканець м. Суми, зі скаргою щодо придбання у вересні місяці 2018 р. неякісного мобільного телефону смартфон ТМ «XIAOMI» Redmi 5 Plus в інтернет-магазині м. Суми.
У скарзі споживач зазначив, що з першого дня експлуатації в телефоні стали виникати проблеми у його використанні, а саме: майже через хвилину розмови на смартфоні зникав зв’язок з абонентом. Для усунення даної несправності споживач самостійно звернувся до інтернет-магазину з питання усунення недоліків, але суб’єкт господарювання належним чином не організував проведення гарантійного ремонту по усуненню виявлених недоліків.
У ході розгляду звернення споживачу та суб’єкту господарювання були роз’яснені права та обов’язки, передбачені діючими нормативно-правовими актами. Магазин повернув сумчанину повну вартість мобільного телефону у розмірі 4250 грн.
Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua
Інші новини:
22.08.2025 Ситуація на лінії фронту на Сумському напрямку
22.08.2025 Юна легкоатлетка з Ромен стала чемпіонкою України у триборстві
22.08.2025 На Сумському напрямку минулої доби українські воїни відбили чотири атаки загарбників
22.08.2025 Зранку в Сумах буде призупинений один із водозаборів
22.08.2025 На Недригайлівщині попрощалися із захисником Романом Павленком