06.05.2019
Як ми повідомляли нещодавно, глухівчанка Леся потрапила до неприємної ситуації: сплатила комуналку за електропостачання в сумі 277 гривень, але через місяць цю суму знову нарахували – в якості боргу. Фахівці ПАТ «Сумиобленерго» розібралися в ситуації, і заступник директора філії «Глухівський РЕМ» з енергозбуту Юрій Володимирович Лазаревич коментує:
«Глухівчанка звернулася до філії «Глухівський РЕМ» 24.04.2019 р. з усною заявою про те, що вона помилково сплатила кошти в відділенні «Ощадбанку» в сумі 277 грн. без надання підтверджуючого документу про оплату. Працівник філії не знайшов відповідної суми в реєстрах платежів цього банку та направив жінку до відділення «Ощадбанку» для з`ясування обставин. Наступного дня глухівчанка прийшла в філію з квитанцією про сплату 271,46 грн. через термінал банку «Фамільний». Працівник філії надав споживачеві копію платіжного доручення про повернення грошей до банку та реєстр платежів від 19.03.2019 р., а також телефонні контакти працівників банку.
Додатково зв’язався з працівником розрахункового відділу банку «Фамільний» (відповіла пані Оксана), яка підтвердила, що гроші в сумі 271,46 знаходяться на рахунку банку і, за її словами, споживач до банку не звертався. Можливо, споживачка телефонуваладо офісу компанії, яка встановила термінали за телефоном, вказаним на платіжному чеку, але це не були контакти банку «Фамільний». Тож глухівчанці, яка перерахувала кошти на рахунок цього банку, необхідно звернутися саме в банківську установу.
Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua
Інші новини:
02.07.2025 На Сумському напрямку відбулося 19 боєзіткнень
02.07.2025 В Охтирці відремонтують тротуар на Слобідській майже за 175 тисяч
02.07.2025 Представники СумДУ посіли перше та друге місця на етапі кубку України з баскетболу 3х3
02.07.2025 У Сумах ВПО можуть отримати безоплатне тимчасове житло в гуртожитках
02.07.2025 У Лебедині провели в останню путь капітана Станіслава Потапенка