Сумську футбольну команду спонсоруватиме фабрика з Харкова

29.05.2019

В нещодавньому інтерв’ю президент футбольного клуба «LS GROUP» Геннадій Дем’яненко повідомив, що клуб отримав титульного партнера. «Цього року ФК «LS GROUP» отримав титульного партнера. Це торгова марка «ПІКНІК-МЕНЮ», харчова фабрика з Харкова. Деталі умов партнерства пояснити не можу, розумієте самі – комерційна таємниця», — прокоментував Геннадій Олександрович.

Можемо констатувати, що футбол на сьогодні є найкращим маркетинговим ринком, де будь-яка компанія може просувати свій товар, використовуючи усі переваги футбольного інвестування. Це широка аудиторія потенційних клієнтів, потужний регіональний чи національний ринок та найрізноманітніші види реклами.

ТМ «ПІКНІК-МЕНЮ» — це історія самої кращої пропозиції для бутербродів на ринку України, яка триває ось вже 15 років. За весь цей час продукти ТМ «Пікнік-меню» не побачили жодного настільки ж сильного і упевненого конкурента. Найголовнішою відмінністю бренду є наявність натуральних інгредієнтів, що входять до складу, тобто закуски не просто «зі смаком …», що означає рясну наявність у складі ароматизаторів, а з наявністю повноцінних продуктів, бережно оброблених нашими фахівцями.

Фахівці компанії «ТАЙФУН-2000» є професіоналами в області харчової промисловості, займаються науковою діяльністю. Виробничі потужності фабрики розміщені у м. Харкові.

Дякуємо менеджменту та працівникам компанії за підтримку нашої клубу та загалом розвитку футболу. Впевнені, що ваше титульне партнерство буде ефективним інструментом та дозволить ще краще донести свій продукт до користувача.

Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua

Інші новини:

Коментарі: