06.09.2019
Змінити обстановку в квартирі, зробити ремонт, купити нові меблі — періодично цим займається кожна господиня. Хтось може дозволити собі робити це часто, а комусь доводиться збирати, причому досить довго. І ось нарешті вся сума зібрана і меблі замовлена. Але що робити, коли привозять зовсім не те, що ви очікували?
Минулого тижня сумчанці Юлії доставили меблі, придбані в одному з магазинів Сум:
— Вирішили обновити меблі в кімнаті дитини, потім і саму кімнату освіжити. Як всі розуміють — задоволення недешеве. З урахуванням того, що забезпечую дитину, себе і, природно, всі поточні витрати та інше, — я сама. Серед меблів, на мій превеликий жаль, вибір припав на фірму «Меблі Компаніт» (виробництво в Запоріжжі). Замовлення робили в одному з меблевих магазинів Сум. Брали ліжко-горище, матрац до нього і шафку. Обійшлося це приблизно в 8000 гривень. Я розуміла, що меблі не класу «люкс», але і не розраховувала отримати таке! .. Привезли в розібраному вигляді. Коли розпакували, були в шоці. Велика частина елементів меблів відбита і обідрана, отвори не скрізь збігаються! Нові меблі виглядають так, як ніби багато років були у вжитку. Ліжко-горище ледь зібрали, так як дитині все-таки потрібно на чомусь спати, а старе ліжко вже викинули. Стали розпаковувати шафку — і знову жесть! Як таке можна взагалі продавати ?! Треба було підкопити ще, перепозичити грошей, але зробити щось путнє і за рекомендацією на замовлення.
Судячи з фотографій, які продемонструвала сумчанка, частини меблів не просто виглядають беушними, але і не збігаються за кольором.
Юлія розмістила пост з збуреннями в соцмережі, а на наступний день збиралася звернутися зі скаргою в меблевий магазин і управління у справах захисту прав споживачів. Але сталося диво. Її пост прочитали працівники меблевого магазину, в якому Юлія замовляла меблі. Переконавшись у її правоті, вони зв’язалися з виробником, і вже найближчим часом сумчанка отримає довгоочікувані меблі, сподіваємося, уже без дефектів. Усі витрати, пов’язані з транспортуванням, взяв на себе сумський магазин.
Це той рідкісний випадок, коли подібна історія закінчується благополучно, без втручання співробітників Держпродпотребслужби в Сумській області. Мабуть, тому що продавець піклується про свій імідж. До речі, виробник виправдовувався великою кількістю замовлень і нічними змінами працівників. Одна з нічних змін і комплектувала замовлення для Юлії.
shans.com.ua
Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua
Інші новини:
19.04.2024 Шосткинка, що втратила сина захисника, купує дрони і допомагає ЗСУ
19.04.2024 З Охтирки відправили гуманітарний вантаж Харківщині
19.04.2024 На Сумщині внаслідок обстрілів пошкоджені житлові будинки, пилорама та техніка
19.04.2024 Воїн із Шостки Віталій Шумей, який проходив лікування на Чернігівщині, заговорив
19.04.2024 По Свеській громаді скинули 4 бомби