У Сумах збирають підписи проти засилля реклами

01.10.2019

Про це йдеться в електронній петиції Галини Шумаль.

«Що таке реклама? Реклама — це комплекс заходів, який напрямлений на популяризацію певного товару або послуги. На думку багатьох мешканців нашого міста, від імені яких я звертаюсь до вас, у нашій місцевості дійсно є проблема «низькокультурної» та «маловартістної» реклами, яка здебільшого не популяризує щось, а викликає відчуття набридливості та гидоти. В деяких містах України, на місцевому рівні вже прийняті загальні правила встановлення та функціонування реклами.

Отже виходячи з вище сказаного, пропоную до активного впровадження в дію даний комплекс заходів:

1) Заборона заклеювання вікон будь-яких субєктів господарювання рекламою;

2) Розробка стандартів зовнішньої реклами виходячи з досвіду европейських міст;

3) Заборона будь-якої мерехтячої реклами;

4) Нарешті почати боротися з незаконним розклеюванням оголошень, раніше анонсованим владою шляхом блокування номерів недобросовісних організацій;

5) Ефективно та безкомпромісно штрафувати порушників цих правил;

6) А найголовніше — це передбачити фінансування на виконання даних заходів у 2020 році, аби не виправдовуватися вже звичною фразою «Фінансування непередбачене!», — пише сумчанка.

Дата початку збору підписів: 1 жовтня 2019 р. До кінця збору підписів залишилось: 45 днів. Станом на 1 жовтня петицію підписали 3 особи з 250 необхідних.

Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua

Інші новини:

Коментарі: