01.10.2019
Про це йдеться в електронній петиції Галини Шумаль.
«Що таке реклама? Реклама — це комплекс заходів, який напрямлений на популяризацію певного товару або послуги. На думку багатьох мешканців нашого міста, від імені яких я звертаюсь до вас, у нашій місцевості дійсно є проблема «низькокультурної» та «маловартістної» реклами, яка здебільшого не популяризує щось, а викликає відчуття набридливості та гидоти. В деяких містах України, на місцевому рівні вже прийняті загальні правила встановлення та функціонування реклами.
Отже виходячи з вище сказаного, пропоную до активного впровадження в дію даний комплекс заходів:
1) Заборона заклеювання вікон будь-яких субєктів господарювання рекламою;
2) Розробка стандартів зовнішньої реклами виходячи з досвіду европейських міст;
3) Заборона будь-якої мерехтячої реклами;
4) Нарешті почати боротися з незаконним розклеюванням оголошень, раніше анонсованим владою шляхом блокування номерів недобросовісних організацій;
5) Ефективно та безкомпромісно штрафувати порушників цих правил;
6) А найголовніше — це передбачити фінансування на виконання даних заходів у 2020 році, аби не виправдовуватися вже звичною фразою «Фінансування непередбачене!», — пише сумчанка.
Дата початку збору підписів: 1 жовтня 2019 р. До кінця збору підписів залишилось: 45 днів. Станом на 1 жовтня петицію підписали 3 особи з 250 необхідних.
Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua
Інші новини:
25.04.2024 Після тривалої паузи запустився “Сумихімпром”
25.04.2024 Вночі та зранку росіяни обстріляли дві громади Сумщини
25.04.2024 На проспекті Лушпи немає напруги: як слідують тролейбуси
25.04.2024 Верховна Рада планує перейменувати 21 село та одне місто на Сумщині
25.04.2024 Без світла й нетверезий: у Сумах водія відсторонили від керування