17.11.2019
Черговою жертвою аферистів стала 37-річна мешканка Шостки. На мобільний телефон жінки зателефонував невідомий, який у розмові назвався представником оператора мобільного зв’язку. Він назвав її особисті данні та розповів, що вони обдзвонюють всіх клієнтів та роблять соціологічне опитування щодо якості зв’язку. За його словами, для покращення їх послуг клієнтці потрібно назвати три останні номера абонентів, куди вона телефонувала та на годину відімкнути свій телефон. Жінка виконала умови, а за годину, увімкнувши мобільний, зрозуміла, що її сім-картка заблокована. Тоді вона зателефонувала чоловіку з іншого терміналу, і попросила зателефонувати їй на мобільний, вважаючи, що стався збій. Втім, чоловік розповів, що її номер відповідає, але на фоні чути дитячі голоси.
Жінка одразу звернулась до сервісного центру, де їй відновили номер вже з прив’язкою до її паспорта. Там же останню і попередили, що заблокували «сімку» шахраї.
Проте на цьому неприємності потерпілої не закінчились: за два тижні вона отримала смс-повідомлення з банку з проханням оплатити кредит. З’ясувалось, зловмисники по її номеру телефону оформили на неї 5 000 гривень кредиту та зняли з її банківської картки ще 6 550 гривень.
В поліції за даним фактом відкрили кримінальне провадження за ознаками ч. 1 ст. 190 Кримінального кодексу України «Шахрайство», в рамках якого ведуться пошуки шахраїв.
Правоохоронці знову нагадують громадянам елементарні правила обережності, дотримання яких дозволить уникнути шахрайської пастки і зберегти власні кошти при подібних дзвінках та повідомленнях.
Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua
Інші новини:
11.07.2025 У Сумах внаслідок шахедної атаки постраждалих немає
11.07.2025 Протягом доби на Сумщині зафіксовано майже 120 обстрілів: двоє поранених
11.07.2025 У Сумах поліцейські врятували 10-річного хлопчика, який сидів на підвіконні третього поверху
11.07.2025 У Сумах внаслідок ранкової атаки одна жінка отримала поранення
11.07.2025 “Коза кричала”. Мешканці Бурині розповіли про наслідки російської атаки