Суми-Харків: відома торгова марка продовжила співпрацю із чемпіоном Сумщини

11.12.2019

ФК «LS GROUP» продовжив співпрацю із відомою торговою маркою «ПІКНІК-МЕНЮ» на 2020 рік, повідомляється адміністрацією сумського Клубу. Це партнерство розпочалось на початку цього року та вдало привело команду до завоювання титулу чемпіона Сумської області.

«Футбол – це один із найкращих маркетингових ресурсів, за допомогою якого наша компанія просуває свою продукцію, використовуючи усі переваги футбольного інвестування. Це широка аудиторія потенційних клієнтів, потужний регіональний та національний ринок», – констатує директор ТОВ «Тайфун-2000» Андрій Зайцев.

ТМ «ПІКНІК-МЕНЮ» – це історія самої кращої пропозиції для бутербродів на ринку України, яка триває вже майже двадцять років. За весь цей час продукти ТМ «Пікнік-меню» не побачили жодного, настільки ж сильного і упевненого конкурента. Найголовнішою відмінністю бренду є наявність натуральних інгредієнтів, що входять до складу.

Фахівці компанії ТАЙФУН-2000 є професіоналами в області харчової промисловості, а також займаються науковою діяльністю. Виробничі потужності фабрики розміщені у м. Харкові.

Президент ФК «LS GROUP» Геннадій Дем’яненко, – «Вдячні менеджменту і працівникам компанії за підтримку нашої клубу та загалом розвитку футболу. Впевнені, що ваше титульне партнерство й надалі буде взаємно ефективним».

Нагадаємо, що наступного сезону ФК «LS GROUP» заплановано участь в загальнонаціональних змаганнях з футболу – чемпіонаті України та Кубку України серед аматорських команд із послідуючим переходом на професійний рівень. Домашня арена команди – стадіон «Ювілейний» у місті Суми.

Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua

Інші новини:

Коментарі: