14.12.2019
В основу ідеї бренду покладено тезу про те, що місто Суми дає можливість бачити важливе та жити важливим.
“Сьогодні місто Суми – це більше ніж звичні «Сумихімпром», альтанка та троянди. Ми маємо активне та креативне місто, і ми, сум’яни, усі разом створюємо його таким. Ресторатори додають місту смаку, історики – відкривають минуле, спортсмени здобувають славу, бізнесмени розвивають можливості, художники створюють мурали, а прості креативні люди організовують нове цікаве середовище. І саме це нам важливо побачити та показати світу”, – говорять автори ідеї.
Рекламний слоган міста Суми – про вічні цінності. Він складається з двох частин, що можуть використовуватися як разом, так і окремо. «Важливо побачити» – про матеріальні цінності та досягнення, і «Побачити важливе» – про емоційну складову та вчинки.
“Ми використовуємо спеціальний візуальний прийом та поєднуємо літери О та Е, щоб об’єднати ці два напрямки. Різні люди по-своєму бачать та читають «важливо» чи «важливе», і кожен обирає, що найголовніше для нього. Водночас місто Суми об’єднує обидві складові і говорить про їх важливість у щасливому житті”, – пояснюють автори.
Більше про бренд можна дізнатися тут: brand.sumy.ua.
https://brand.sumy.ua/images/promo.mp4
Нагадаємо, сьогодні в Сумах презентували логотип і стратегію розвитку міста.
Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua
Інші новини:
24.11.2025 На Сумщині росіяни застосували новий вид особливо безжальних мін, схожих на сигарети
24.11.2025 Суми знову без води: півміста на сухому пайку, графіки подачі повертаються
24.11.2025 «Світло буде — але не всім і не завжди»: Сумчан попередили про нові годинні відключення 25 листопада
24.11.2025 Б’ють по тим, хто рятує: у Сумах ворог прицільно знищив пожежний автомобіль
24.11.2025 У Сумах терміново відкривають Пункти незламності через удар по енергетиці