02.01.2020
У Пенсійному фонді України запроваджено новий онлайн сервіс – «Електронна трудова книжка», де відображається інформація про всі трудові відносини працівника за даними звітних відомостей роботодавця та інформація про сплачені страхові внески, починаючи з 1998 року.
Пенсійний фонд України створив новий сервіс на веб-порталі електронних послуг, що дозволяє громадянам переглядати та перевіряти власні відомості про трудову діяльність. Для того, щоб скористатися послугою, слід зареєструватися на веб-порталі Фонду за допомогою кваліфікованого електронного підпису.
Для громадян – це зручний сервіс, який дозволяє дізнаватись детальну інформацію про свою трудову діяльність, а також про сплачені страхові внески. У разі втрати паперової трудової книжки не потрібно буде витрачати час на відновлення даних, адже вони збережені в електронному форматі.
Застраховані особи та роботодавці також зможуть надавати інформацію про трудову діяльність до 1998 року у вигляді сканованих копій передбачених законодавством документів, засвідчених кваліфікованим електронним підписом. Наразі Пенсійний фонд України розробляє відповідний порядок.
Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua
Інші новини:
19.04.2024 Шосткинка, що втратила сина захисника, купує дрони і допомагає ЗСУ
19.04.2024 З Охтирки відправили гуманітарний вантаж Харківщині
19.04.2024 На Сумщині внаслідок обстрілів пошкоджені житлові будинки, пилорама та техніка
19.04.2024 Воїн із Шостки Віталій Шумей, який проходив лікування на Чернігівщині, заговорив
19.04.2024 По Свеській громаді скинули 4 бомби