У «Сумигазі» зібралася величезна черга пенсіонерів

03.02.2020

Сьогодні, 3 лютого, в фойє «Сумигазу» зібралося близько сотні сумчан похилого віку, які прийшли передати показання лічильників за використаний за попередній місяць газ, але скриньки, куди можна було кинути свої показання, вже не було.

З 1 лютого «Сумигаз» відмовився від даної послуги, тепер всі покази необхідно передавати за допомогою телефону або Інтернету.

Оператори «Сумигазу» не встигають обслуговувати всіх людей, які принесли свої показання, тому черга рухається повільно.

Ситуацію прокоментувала прес-секретар ПАТ «Сумигаз» Анастасія Шимаріна:

«З лютого «Сумигаз» остаточно переходить на сервіси, їх достатня кількість. Це і контакт-центр, куди можна передати показання лічильника з 1 по 5 число цілодобово, а також різноманітні онлайн-сервіси, особисті кабінети, СМС-повідомлення.

Протягом останніх двох місяців ми попереджали людей похилого віку про те, що будемо працювати тільки за допомогою сервісів, видавали і продовжуємо видавати інформаційні листівки, де покроково розписано, як передати показання. Вони доступні, зрозумілі. Передача показань за допомогою сервісів економить час абонентів, крім того — це зручно.

Ми закликаємо дітей, онуків, щоб вони з повагою ставилися до старшого покоління і надавали допомогу у передачі показань.

Через місяць, як показує практика, люди переходять в онлайн, тому наступного разу таких черг вже не буде».

shans.com.ua

Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua

Інші новини:
01.07.2025 Безпекова ситуація в Сумській області станом на ранок 1 липня
01.07.2025 Двічі втратили домівку: багатодітна родина з Краснопілля оселилась у модульному містечку на Сумщині
01.07.2025 У Кролевці попрощаються із захисником Володимиром Сербіним
01.07.2025 Рятувальники завершили аварійно-відновлювальні роботи в Лебедині
01.07.2025 У Сумах патрульні розшукали водійку, яка залишила місце ДТП
01.07.2025 На Сумському напрямку українські воїни відбили 17 атак росіян

Коментарі: