У Сумах муштрують школярів, які представлятимуть область на IV етапі олімпіадних змагань

06.02.2020

Для переможців ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з усієї області 3 лютого на базі комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти розпочалось особливе навчання – відбірково-тренувальні збори, що передують їхній участі у ІV етапі олімпіад.

Із 3 до 7 лютого професійні та творчі наставники, методисти, викладачі, учителі області працюватимуть з командами учнів заради майбутніх результатів інтелектуальних змагань на всеукраїнському рівні.

Навчання об’єднало 85 учасників – переможців обласних інтелектуальних змагань із 16 навчальних предметів, зокрема, найчисельнішу команду юних істориків (13 учнів), хіміків (8 учнів), математиків, фізиків та біологів (по 7 учасників); із трудового навчання (6 учасників), німецької мови, географії та економіки (по 5 учнів), української мови та літератури, правознавства (по 4 учасники), англійської, французької, російської мови та літератури, астрономії (по 3 учасники), екології (2 учні).

У перший день навчання більшість команд працювала на базі комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, окрім юних біологів, які пізнавали основи біохімії в Сумському державному педагогічному університеті імені А.С. Макаренка.

Другий день навчання команда юних екологів готувалася до ІV етапу олімпіад на базі Сумського державного університету, юних економістів – Інституту бізнес-технологій Української академії банківської справи Сумського державного університету, юних біологів – Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка. Учасники відбірково-тренувальних зборів з трудового навчання вивчали технологію виготовлення виробів з деревини (технічні види праці) та готували творчі кулінарні проєкти (обслуговуючі види праці) в державному професійно-технічному навчальному закладі «Сумське вище професійне училище будівництва та дизайну».

Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua

Інші новини:

Коментарі: