На Сумщині діти крутять рекламу в маршрутках?

29.02.2020

Шосткинський журналіст В’ячеслав Павленко звернув увагу громадськості на вкрай дивну ситуацію з відеорекламою у маршрутках райцентру. Справа в тому, що монітори, які з’явились у транспорті, перебувають на балансі Центру естетичного виховання (ЦЕВ).  На придбання цієї техніки з міського бюджету Шостки витратили 300 тисяч гривень.  Однак замість передбаченого транслювання інформації про творчі колективи ЦЕВ, вони показують комерційну рекламу, на якій певні особи заробляють кошти.  Подробиці історії Павленко розповів на сторінці у Фейсбуці:

«З кінця 2019 року пасажири «маршруток» м. Шостка почали отримувати додаткову «послугу» — перегляд відеореклами на моніторах. А ці монітори, як з’ясувалося, перебувають на балансі міського Центру естетичного виховання. Що це за «ноу-хау»? На свій журналістський запит до Шосткинської міської ради отримав таку відповідь:

«… з метою популяризації системи освіти міста та позашкільних закладів, створення позитивного іміджу творчих колективів, залучення до позашкільної освіти дітей та молоді, інформування громадськості про результати роботи, анонси подій, трансляцію соціальної реклами було придбано відеомонітори для маршрутних транспортних засобів за кошти місцевого бюджету».

Також у відповіді зазначено, що у 2019 році було придбано 10 моніторів на суму 133594,00 грн., у 2020 році – 11 моніторів на суму 153907,93 грн., встановлено 20 відеомоніторів (придбано 21). А куди ж подівався ще 1 (один) відеомонітор? У кого вдома чи в кабінеті він тепер стоїть?

На це запитання суспільство очікує відповідь від Миколи НОГИ, мера міста Шостки. Цікаво також, чому замість підтримати творчу молодь міста через покращення матеріально-технінчої бази Центру естетичного виховання, фінансування творчих конкурсів у нашому місті та оплату участі наших дітей у таких конкурсах по всій Україні тощо, міська влада вирішила витратити майже 300 тисяч гривень на відеорекламу ЦЕВ в приватному пасажирському транспорті? На який ефект розраховують чиновники? Який результат очікують?

Між іншим, не секрет, що маршрутками користуються також не дуже культурні, не надто виховані і зовсім не естетичні громадяни. А як якийсь хуліган підніме руку на відеомонітор і пошкодить майно Центру есттетичного виховання? Хто буде відшкодовувати збитки? Думаєте, перевізники? Аж ніяк! Адже жодних договорів оренди або користування цими моніторами у «маршрутчиків» немає! Принаймні, наскільки мені вдалося з’ясувати. Можливо, мер Шостки Микола НОГА надасть відповідні документи? А заодно і пояснить, відколи і на яких підставах ЦЕВ став займатися роздачею свого майна в оренду чи використання приватним підприємцям? І чи передбачено Статутом ЦЕВ право цієї установи надавати рекламні послуги? При цьому я не говорю про соціальну рекламу, а саме про комерційну, з доходів від якої мають сплачуватися податки!

Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua

Інші новини:

Коментарі: