05.03.2020
По допомогу до правоохоронців Путивльського відділу поліції звернулась 22-річна місцева жителька. Вона розповіла, що близько двох місяців тому їй подзвонив невідомий, який представився оператором кол-центру компанії мобільного зв’язку і повідомив, що її номер заблокований. Для розблокування попросив назвати номери телефонів трьох останніх її співрозмовників.
Повіривши незнайомцю, дівчина повідомила всю цю інформацію.
За кілька місяців на поштову скриньку до матері заявниці почали надходити листи від фінансової установи про начебто заборгованість її доньки. Сама ж дівчина стверджує, що ніяких кредитів не брала.
Як встановили правоохоронці, зловмисник заблокував сім-карту путивлянки, а розблокував її вже на своєму мобільному. Маючи доступ до всіх даних дівчини, скористався її особистими даними і оформив на її ім’я онлайн-кредит на дві тисячі гривень. Оскільки борг вчасно не було повернуто, сума позики значно зросла, і тепер замість 2 тисяч вона має повернути майже 11 тисяч.
Працівники поліції відкрили кримінальне провадження за ч. 1 ст. 190 «Шахрайство» Кримінального кодексу України, і ведуть пошуки зловмисників, аби притягти їх до відповідальності.
Правоохоронці застерігають громадян в жодному разі не довіряти невідомим телефонним співрозмовником, ким би вони не називались. У разі будь-яких сумнівів класти слухавку, та звертатись на лінію «102».
Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua
Інші новини:
10.10.2025 Гендиректор ДТЕК говорить, що блекауту не буде. Кому вірити: йому чи вимкненому світлу в квартирі?
10.10.2025 Сумщина знову у темряві: “Укренерго” запустило СпецГАВ — найжорсткіші відключення світла
10.10.2025 Військовий-тенісист міг потрапити під обстріл під час зустрічі з дітьми у Сумах
10.10.2025 У Конотопі трамваї зупинили повністю, а воду почали подавати по графіку
10.10.2025 Над Україною і Сумщиною – війна в небі: сотні цілей противника знищені