06.03.2020
Активісти обласного осередку ПП «Партія Шарія» зустрілися з мешканцями багатоквартирного будинку по вул. Бельгійська, 18. Привід для зібрання — неякісні комунальні послуги, які надає обслуговуюча організація «Домком Суми».
Люди скаржаться: затвердивши новий тариф, компанія залишила якість послуг та обслуговування на низькому рівні, її директор та головний бухгалтер не реагують на заявки сумчан і не вміють належним чином спілкуватися з отримувачами послуг, вдаючись навіть до хамства й неповаги.
Крім того, болючим питанням для жителів Бельгійської, 18 є низька якість води. На думку сумчан, проблема полягає в тому, що водяний насос високого тиску (у підвалі будинку) потребує заміни: через його гучну роботу неможливо спати, у зв’язку з чим пристрій вимикають з 12-ї ночі до 6-ї ранку. Це в свою чергу призводить до застою води, яка після запуску насосу перетворюється на червону і довгий час не придатна до використання.
Щоб остаточно визначити причину неякісної води, активісти «Партії Шарія» зробили забір проб та направили їх на експертизу. Результати очікують уже найближчим часом.
За словами партійців, наразі в Сумах проведено 15 подібних зустрічей з мешканцями багатоповерхівок. І це тільки початок. «Ми й надалі будемо активно допомагати сумчанам відстоювати їхні права та вимагати для них якісних комунальних послуг. Ми маємо навчити обслуговуючі організації Сум відповідально виконувати свою роботу», — наголосив представник «Партії Шарія», фахівець у сфері ЖКГ Тимур Вірьовкін.
Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua
Інші новини:
22.08.2025 Ситуація на лінії фронту на Сумському напрямку
22.08.2025 Юна легкоатлетка з Ромен стала чемпіонкою України у триборстві
22.08.2025 На Сумському напрямку минулої доби українські воїни відбили чотири атаки загарбників
22.08.2025 Зранку в Сумах буде призупинений один із водозаборів
22.08.2025 На Недригайлівщині попрощалися із захисником Романом Павленком