У Сумах через карантин змінюють режим роботи установи міста

17.03.2020

Обмежують доступ клієнтів та просять користуватися онлайн-сервісами. Установи Сум змінюють режим роботи на період карантину, передає Суспільне.

Про це повідомили у АТ «Сумигаз», ПАТ «Сумиобленерго», «Енера Суми» та в центрі надання адмінпослуг.

Підприємство «Сумигаз» обмежить доступ відвідувачів до усіх центрів обслуговування клієнтів на Сумщині. Про це повідомила речниця АТ «Сумигаз» Анастасія Шимаріна:

“Газові питання можна вирішити в онлайн-режимі за допомогою сервісу 104.ua. Аварійно-диспетчерські служби компанії працюють в штатному режимі. Якщо у когось зі споживачів виникають питання щодо газопостачання, в режимі онлайн можна задати питання в особистих кабінетах або скористатися колл-центрам компанії”.

На сайті ПАТ «Сумиобленерго» йдеться про те, що підприємство «вводить обмеження на відвідування сервісних центрів компанії. У сервісних центрах компанії встановлені скриньки, в яких можна залишити звернення, вказавши номер телефону для зворотного зв’язку.» Також клієнтам радять вирішувати свої питання дистанційно: через кол-центр, за допомогою особистого кабінету, скориставшись функцією онлайн-звернення на сайті, написавши запит на електронну скриньку ПАТ «Сумиобленерго».

З 16 березня до 3 квітня включно прийом споживачів у центрах обслуговування клієнтів «ЕНЕРА СУМИ» обмежено. Про це повідомляють на сайті компанії. Там просять питання вирішувати телефоном, який є на сайті компанії.

З 16 березня по 3 квітня 2020 року в приміщенні КП «Міськводоканал» СМР  також обмежено прийом громадян. Звернення, заявки та скарги приймаються на електронну скриньку callcentre-voda@ukr.net, а також у письмовому вигляді на адресу: м. Суми, вул. Білопільський шлях, 9, 40009.

(Не забувайте зазначати контактний номер телефону для зворотного зв’язку).

Отримати консультації та роз’яснення можна за номерами телефонів: (0542)700156; (0542)700157; (0542)700158; (050) 3423448; (050)3423138; (050)4474042.

Залишити повідомлення можна через мобільні додатки WhatsApp, Telegram, Viber за номерами (050)3076397, (067)5482078.

На офіційному сайті підприємства https://vodokanal.sumy.ua/ функціонує онлайн–приймальня, де ви зможете отримати відповіді на запитання.

Звернутися до аварійно-диспетчерської служби можна за номерами (0542)700168, (050)4078110, (067)5482112.

Начальниця управління центру надання адмінпослуг у Сумах Алла Стрижова повідомила про зміни графіку роботи центру: «Ми обмежуємо години прийому. Будемо працювати так, як працює виконавчий комітет. У вівторок і четвер ми не будемо працювати до 20 години вечора. У суботу теж припиняємо роботу наших громадян».

Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua

Інші новини:
25.04.2024 Нардеп Михайло Ананченко відзначив роботу команди Президента Зеленського щодо виділення США довгоочікуваної допомоги Україні
24.04.2024 У Сумах прооперували відразу п’ятьох жінок із однаковою проблемою
24.04.2024 На базі сумської школи №27 збираються побудувати укриття на 1000 осіб
24.04.2024 У Сумах рятувальники ліквідували загоряння балкону
24.04.2024 За ніч і ранок на Сумщині зафіксовано 49 вибухів
24.04.2024 Сумська красуня продовжує підкорювати Норвегію

Коментарі: