05.05.2020
Поки діє карантин, сумські підприємці не будуть платити єдиний податок. Таке рішення прийняли депутати Сумської міськради. Згідно з ним, для 1-ї та 2-ї груп платників єдиного податку на період дії карантину ставка податку становитиме 0% розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого на 1 січня поточного року. А протягом одного календарного місяця після закінчення карантину для обох груп єдинників буде діяти ставка 5%. Рішення стосується тільки тих підприємців, робота яких заборонена у зв’язку з введенням карантину (згідно з постановою Кабміну від 11 березня поточного року №211), а також тих, хто працює на території сумських ринків. Рішення вступило в силу з моменту його прийняття, передає shans.com.ua.
Крім того, деякі депутати повідомили, що до них почали звертатися платники єдиного податку третьої групи з проханням підтримати їх теж і знизити для них ставки на період карантину. Але оскільки це компетенція держави (повноваження органів місцевого самоврядування — тільки 1-ша і 2-га групи платників), депутати вирішили підготувати відповідне звернення до ВР і Кабміну і прийняти його на черговій сесії, яка запланована на 13 травня.
Нагадаємо, рішенням Сумської міськради від 19 червня 2019 року, на 2020 рік для 1-ї та 2-ї груп платників єдиного податку була встановлена ставка 10%, а для ФОП другої групи, які ведуть госпдіяльність не тільки в Сумах, а й в інших населених пунктах, — 20%.
Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua
Інші новини:
09.10.2026 Евакуація з прикордоння Сумщини: куди звертатися та яка допомога передбачена для ВПО
09.10.2026 У Шостці обирають нову назву для вулиці 6-ї Гвардійської Дивізії
09.10.2026 Слюсар із Глухова отримав подяку міненергетики за роботу на прикордонні Сумщини
09.10.2026 Графік відключень на 10 жовтня
09.10.2026 Бойова нічия в Ужгороді: сумська «Вікторія» поділила очки з харківським «Металістом»