Житель Сумщини виявив черв’яків у воді з-під крану. Що показала перевірка?

12.08.2020

Минулого тижня в одній із груп у соціальній мережі Facebook житель Білопілля Віктор Кізенко опублікував відео, в якому обурювався якістю питної води, що подає до квартир КП «Водоканал Білопілля». У водоочисному фільтрі, що він зняв на відео, чоловік виявив якусь дивну живність, схожу на черв’яків.

Новина набула розголосу і розлетілася по інших сайтах і засобах масової інформації.

Комунальне підприємство «Водоканал Білопілля» відреагувало оперативно та замовило дві незалежні експертизи відібраних проб води із багатоквартирного будинку, де живе чоловік.

Перші лабораторні дослідження води та водяного фільтру на виявлення гельмінтів провела Державна установа «Сумський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України». Згідно з висновками ентомолога паразитологічної лабораторії установи в наданих зразках та змивах із водного фільтру водопровідної мережі цього багатоквартирного будинку гельмінти не виявлені.

Лабораторні виміри води на баканалізи проведено у вимірювальній хіміко-бактеріологічній лабораторії питної води КП «Міськводоканал» Сумської міської ради. Відповідно до протоколу №5 дослідження питної води від 04.08.2020 року – відповідає нормативам МВ 10.2.1-113-2005 та нормативам ДСанПіН 2.2.4-171-10.

Ситуацію прокоментував директор КП «Водоканал Білопілля» Олександр Рогалевич:

— Щойно я побачив відео в соцмережі Фейсбук, уже наступного дня з власної ініціативи працівники «Водоканалу» у присутності представників Білопільської міської ради провели забір аналізів води у квартирі автора новини. На аналіз узяли сам фільтр, воду з колби фільтра і звичайну воду з-під крану. Того ж дня я особисто відвіз аналізи до Сум і вже за добу ми отримали результат. Жодної «живності», про яку говорив автор відео, ані у фільтрі, ані у воді виявлено не було.

У воді, що надходить до осель громадян по трубах, в принципі не може бути ніяких живих істот, бо вона перебуває під тиском і там відсутній кисень.

Дуже погано, що про такі та інші проблемні ситуації ми дізнаємося не напряму від людей, у яких вони виникають, а з інших джерел. Під час спілкування з чоловіком, я запитав, чому він не звернувся одразу до КП «Водоканал Білопілля», а вирішив надати проблемі розголосу через Фейсбук. Своє рішення Віктор мотивував тим, що не сподівався на швидку реакцію «Водоканалу» щодо його питання.

Тож від себе, як керівника, звертаюся до жителів Білопілля з проханням. Коли виникають будь-які проблемні ситуації, звертайтеся до керівництва «Водоканалу» напряму або телефонуйте.

Ми маємо аварійний номер телефону, який працює у робочі дні, з 8 ранку до 17 години та з 8.00 до 15.00 – у вихідні та святкові дні, коли виклики приймає чергова бригада наших працівників: 095-697-74-88. Крім того, в робочі дні, з 8 до 17 години, можна телефонувати на номери абонентської групи (стаціонарний і мобільні), вказані у кожній квитанції на оплату: 9-28-51, 099-362-73-49, 068-509-72-46.

Ми завжди готові до співпраці, готові розглянути кожне звернення громадян і вирішити їхні питання.

bilopillia.city

Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua

Інші новини:

Коментарі: