Сумський облавтодор закупив щебінь дешевше, ніж картеліст продав Укравтодору

27.08.2020

ДП «Сумський облавтодор» «ДАК «Автомобільні дороги України» підписало договір з ТОВ «Іст Лоуд Груп» на поставку щебеневої продукції вартістю 6,52 млн гривень. Про це повідомляється на сайті «Прозорро» пишуть nashigroshi.org.

Компанія, яка запропонувала ціну на 8% нижче очікуваної вартості закупівлі, має поставити 13 300 тонн різних видів гранітного щебеню, щебенево-піщану суміш та гранітний відсів.

Згідно з договором, з урахуванням доставки та ПДВ, ціни будуть такі: щебінь фракції 5-10 – 572 грн/т; щебінь фракції 5-20 (10-20) – 560 грн/т; щебенево-піщана суміш С5 – 485 грн/т; гранітний відсів – 332 грн/т.

У перерахунку на кубометри щебінь фракції 5-10 коштуватиме 829 грн/м3, фракції 10-20 – 767 грн/м3, ЩПС С5 – 737 грн/м3, а гранітний відсів – 498 грн/м3.

Ціна на щебенево-піщану суміш є нижчою на чверть, ніж ціна ТОВ «Автомагістраль-Південь» у договорі із Службою автомобільних доріг у Сумській області за 17 серпня: тут ЩПС С5 без ПДВ коштує 843 грн/м3, а з ПДВ – 1 011 грн/м3.

Ціна на щебінь є також нижчою за пропозицію ТОВ «Інейтс» на двох тендерах ДП «Дороги Сумщини». Щебінь фракції 20-40 марки М100 там коштує 1 540 грн/м3. Щебінь фракції 10-20, який є зазвичай дорожчим за щебінь фракції 20-40 (див. таблицю), у «Іст Лоуд Груп» коштує 767 грн/м3, тобто вполовину дорожче, ніж у «Інейтс».

Засновником та керівником ТОВ «Інейтс» є ніжинець Анатолій Харченко. Ця компанія мала поставляти асфальтобетон на капітальний ремонт автодороги державного значення Н-12 Суми – Полтава.

Керівницею та засновницею ТОВ «Іст Лоуд Груп» є киянка Катерина Варламова. Раніше його власником був Михайло Капируля – син Володимира Капирулі, одного із власників ТОВ «НВП «Укрпромвпровадження», яке підозрювали у привласненні коштів «Електроважмашу» під час закупівель на 47,12 млн грн. Йшлося про товар, що за ланцюгом постачався від фіктивних фірм. Цікаво, що до 2013 року керівником «Іст Лоуд Груп» був Віктор Вишньов – чинний гендиректор ДП «Сетам». Також він був директором Першої Київської філії ТОВ «Контракт-авто» – філії однойменної «Контракт-авто», співвласником якої до 2016 року був Михайло Капируля.

Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua

Інші новини:

Коментарі: