24.09.2020
Вагони потягів “Київ-Шостка” в “Укрзалізниці” хочуть замінити на вагони електричок. Це призведе до зростання часу потягів у дорозі, – зазначає на своїй сторінці у мережі Фейсбук експерт з транспорту, викладач Конотопського інституту Дмитро Власенко.
“Зараз курсують регіональні експреси 774 та 786 Шостка-Київ, які складаються із вагонів для сидіння (1, 2 клас) та/або плацкарт/купе. “Везе” це все локомотив, із максимальною швидкістю до 120 км/год. Шостка їде до Києва 4 години 2 хвилини (4 год. 8 хвилин), Конотоп їде до Києва 2 години 52 ( 2 години 57 хвилин).
“Укрзалізниця” пропонує замінити їх на склади з моторвагонною тягою, простими словами кажучи “електричкі”, які капітально відремонтовані (гарно пофарбовані), мають пластикові сидіння (або щось подібне) і є 3-м класом. Але цей реанімований 40-річний мотлох вже не може їхати більше 90 км/год, бо він просто розвалиться від вібрації.
До чого це призведе. Пониження класу до “регіонального потягу”, з нумерацією 8хх, Час у дорозі значно зросте. Київ-Конотоп мінімум 3 години 30 – 3 години 40 хвилин. Шостка-Київ орієнтовно не менше 5 годин
З 12 жовтня квитки за маршрутом Шостка-Конотоп-Київ на 774 та 786 РЕ вже ВІДСУТНІ!” – пише Дмитро Власенко.
Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua
Інші новини:
19.04.2024 Шосткинка, що втратила сина захисника, купує дрони і допомагає ЗСУ
19.04.2024 З Охтирки відправили гуманітарний вантаж Харківщині
19.04.2024 На Сумщині внаслідок обстрілів пошкоджені житлові будинки, пилорама та техніка
19.04.2024 Воїн із Шостки Віталій Шумей, який проходив лікування на Чернігівщині, заговорив
19.04.2024 По Свеській громаді скинули 4 бомби