12.10.2020
До Лебединського відділення поліції із заявою про шахрайство звернулася 59-річна місцева жителька та повідомила, що зранку їй на мобільний зателефонував невідомий та назвався представником служби безпеки банку. У розмові чоловік зазначив, що її банківська картка заблокована. Для розблокування попросив назвати пін-код. Також додав, що зараз жінка отримає повідомлення, після якого їй необхідно буде оновити пароль від картки. Довірлива громадянка виконала всі «інструкції по розблокуванню», а вже за кілька хвилин отримала смс – повідомлення про зняття з картки 10 000 гривень.
За даним фактом у поліції відкрили кримінальне провадження за ознаками ч. 1 ст. 190 «Шахрайство» Кримінального кодексу України.
Правоохоронці радять громадянам: якщо вам зателефонували з подібними питаннями – відразу кладіть слухавку і звертайтеся на «гарячу» телефонну лінію тієї банківської установи, де ви обслуговуєтесь. Оператор не тільки перевірить отриману вами інформацію, а й порадить, в яку саме філію вам потрібно буде звернутися в разі необхідності. Тож будьте обачними і не дайте себе ошукати.
Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua
Інші новини:
24.08.2025 Ворог атакував Сумську громаду БпЛА
24.08.2025 Вночі ворог наніс удари по Сумській та Садівській громадах
24.08.2025 Ремонт за 670 тисяч гривень: що відновили у сумському скейтпарку?
24.08.2025 У Сумах покарали за держзраду чоловіка, який зливав ворогу дані про військових та техніку
24.08.2025 У Сумах знову без дозволу встановили літній майданчик, а через два дні демонтували