13.10.2020
Відділ культури і туризму Шосткинської міськради оголосив черговий тендер на виготовлення 18 рекламних відеороликів. Їх хочуть розмістити на місцевому сайті, передає azimuth.sumy.ua.
У документації йдеться, що за ролики, які повинні відповідати високим професійним стандартам та за потреби можуть супроводжуватись закадровим голосом, шосткинські чиновники готові заплатити 78 200 грн.
Далі – цікавіше. Наведемо ще один приклад «ефективного» витрачання бюджетних коштів. Так, у місцевих пабліках шосткинці кепкують із нещодавнього придбання електричних чайників аж на 8157 грн. Навіщо чиновникам така кількість – невідомо, але люди припускають, що вони вирішили змінити профіль роботи.
Нагадаємо, що нещодавно стало відомо, що у Шостці на виборчу агітацію мера Ноги витрачають бюджетні гроші. Мапи розвитку громад, які друкували за бюджетні гроші – понад 26 тисяч гривень, виявилися елементом його передвиборчої агітації.
Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua
Інші новини:
22.11.2024 “Шахеди” атакували житловий мікрорайон Сум
22.11.2024 У Сумах відомо про ще одну загиблу людину внаслідок атаки “Шахедів”
22.11.2024 Атака “Шахедів” на Суми: дві людини загинули, 10 поранених
22.11.2024 У Сумах розпочинає роботу штаб з ліквідації наслідків ворожих ударів
22.11.2024 У Сумах через влучання “Шахеда” перекрили рух проспектом Свободи