Як сумчанам отримати соціальні послуги в умовах карантину

23.12.2020

Департамент соціального захисту населення налаштував роботу з урахуванням карантинних обмежень і продовжує реалізовувати в повному обсязі соціальну політику.

Начальник управління надання державної соціальної допомоги Ірина Лагіренко розповіла, що прийом документів для оформлення усіх видів соціальної допомоги здійснюється дистанційно через скриньку, які розміщена в адмінбудівлі, через поштові відправлення (вул. Харківська, 35, м. Суми, 40035) та сайт Міністерства соціальної політики України.

Для зручності отримання консультацій з питань призначення соціальних допомог та житлових субсидій працює багатоканальний номер (78-88-88). Також діє мобільний номер: (050)4078199. Для оперативного отримання консультацій в холі адміністративної будівлі є прямий телефон для зв’язку зі спеціалістами департаменту. Отримати детальну інформацію з питань соціального захисту населення можна також за номерами: 78-71-22, 78-71-23.

У громадській приймальні департаменту сумчан приймають в обмеженому режимі: за попереднім записом та в разі нагальної необхідності особистого звернення.

Найчастіше громадяни звертаються за отриманням інформації щодо шляхів подачі документів, впливу заборгованості на призначення субсидії, зміни форми отримання субсидії чи банківської установи для одержання такої допомоги.

Ірина Лагіренко повідомила, що з початку року прийнято 8871 заяву на призначення житлової субсидії (у 2019 році – 16682, з них уперше – 610). Зменшення кількості заяв посадовиця пояснює відсутністю суттєвих змін у законодавстві й тим, що необхідні перерахунки проводились переважно автоматично.

Станом на 22 грудня отримують житлову субсидію 29509 сімей міста (в тому числі 2188 тих, розмір призначеної субсидії для яких становить 0 грн.).

Потреба в коштах на виплату субсидій на оплату житлово-комунальних послуг за грудень для 27346 осіб складає 47,4 млн гривень По АТ «Укрпошта»: 4942 справи на суму 8,4 млн грн.; банках: 21395 справ на суму 36,9 млн грн.; грошова безготівкова на АТ «Ощадбанк»: 1009 справ на суму 2,1 млн гривень. Після надходження фінансування на рахунок департаменту, субсидія буде перерахована отримувачам на рахунки, відкриті в уповноважених банках. Через поштове відділення цю допомогу можна буде отримати із 4 по 25 січня. Якщо за цей час коштами не скористалися, вони повертаються до Державного бюджету.

Щомісяця працівники департаменту соціального захисту населення в телефонному режимі з’ясовують із заявниками причину неотримання субсидії на відділеннях зв’язку та визначають подальший спосіб виплати державної допомоги.

Із початку року до департаменту надійшло 1657 заяв від громадян щодо виплати неотриманої житлової субсидії в готівковій формі, а саме: 1603 заяви від отримувачів субсидії, які вчасно її не отримали, 54 заяв від членів сімей померлих отримувачів субсидії. У випадках, коли отримувач житлової субсидії був зареєстрований сам, субсидія його родичам не виплачується.

Ірина Лагіренко наголосила на тому, що заявникам, які звертаються вперше, а також тим, які мають борги за комунальні послуги чи розмір субсидії в яких перевищу 5000 грн., субсидія перераховується винятково безготівково через АТ «Ощадбанк».

У подальшому перші дві категорії (за умови відсутності заборгованості) переводять автоматично на готівкову форму. Перейти з готівкової на безготівкову також можна, подавши відповідну заяву.

Начальник управління надання державної соціальної допомоги закликала сумчан уважно заповнювати документи, зокрема, не забувати ставити підпис.

Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua

Інші новини:

Коментарі: