31.12.2020
З заявою про шахрайство до поліції Шостки звернулась 76-річна місцева жителька. Пенсіонерка розповіла, що отримала на свій мобільний телефон смс-повідомлення про заблокування її банківської картки. В тому ж повідомленні був вказаний номер контактного телефону, нібито банку. Зателефоновувши на цей номер, жінка поспілкувалася з чоловіком, який у розмові назвався співробітником фінансової установи. Той розповів, що картку дійсно заблокували з міркувань безпеки, адже з її рахунку невідомі намагалися зняти гроші. Аби вона могла і надалі безперешкодно користуватися своїми коштами, він запропонував пенсіонерці зняти гроші зі старої картки та зарахувати їх на нову, номер якої він їй продиктував. На запитання старенької, як це можна зробити, адже картка заблокована, чоловік відповів, що на кілька хвилин він зніме заборону.
В найближчому банкоматі жінка виконала умову, проте під час зарахування грошей на новий рахунок виникли проблеми: стояли обмеження і термінал прийняв лише 5 000 гривень. Коли ж літня дама звернулася за допомогою до стороннього парубка, який в цей час випадково опинився біля неї, та розповіла про свою проблему — він порадив їй звернутися до відділення банку, висловивши припущення про шахраїв.
Наразі у поліції відкрили кримінальне провадження за ознаками ч. 1 ст. 190 «Шахрайство» Кримінального кодексу України, в рамках якого встановлюється особа зловмисника.
/
Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua
Інші новини:
22.11.2024 “Шахеди” атакували житловий мікрорайон Сум
22.11.2024 У Сумах відомо про ще одну загиблу людину внаслідок атаки “Шахедів”
22.11.2024 Атака “Шахедів” на Суми: дві людини загинули, 10 поранених
22.11.2024 У Сумах розпочинає роботу штаб з ліквідації наслідків ворожих ударів
22.11.2024 У Сумах через влучання “Шахеда” перекрили рух проспектом Свободи