Як працюють сервісні центри АТ «Сумиобленерго» в умовах карантину?

13.01.2021

АТ «Сумиобленерго» продовжує обмеження на відвідування сервісних центрів компанії. Громадян просять із розумінням поставитися до обмежень та не наражати ані себе, ані працівників компанії на ризики, пов’язані з COVID-19.

Ви можете залишити звернення у скриньках, встановлених у сервісних центрах, вказавши номер телефону для зворотногозв’язку, а також вирішувати свої питання дистанційно:

— через кол-центр за номерами: (0542) 659 659 або 0800 300 247;

— за допомогою особистого онлайн-кабінету споживача АТ «Сумиобленерго» «E-Svitlo Sumy» (https://sm.e-svitlo.com.ua);

— скориставшись функцією онлайн-звернення на сайті АТ «Сумиобленерго»: https://www.soe.com.ua;

— надіславши запит на електронну скриньку: call_center@soe.com.ua.

Дистанційно, через сайт АТ «Сумиобленерго», можна подати заяву на приєднання електроустановки, а також передати покази лічильника, обравши один зі зручних для вас способів, зазначених на сайті Товариства: https://www.soe.com.ua/component/content/article?id=582 (в два останні та три перші календарні дні щомісяця).

Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua

Інші новини:
25.04.2024 Нардеп Михайло Ананченко відзначив роботу команди Президента Зеленського щодо виділення США довгоочікуваної допомоги Україні
25.04.2024 Після тривалої паузи запустився “Сумихімпром”
25.04.2024 Вночі та зранку росіяни обстріляли дві громади Сумщини
25.04.2024 На проспекті Лушпи немає напруги: як слідують тролейбуси
25.04.2024 Верховна Рада планує перейменувати 21 село та одне місто на Сумщині
25.04.2024 Без світла й нетверезий: у Сумах водія відсторонили від керування

Коментарі: