Як працюють сервісні центри АТ «Сумиобленерго» в умовах карантину?

13.01.2021

АТ «Сумиобленерго» продовжує обмеження на відвідування сервісних центрів компанії. Громадян просять із розумінням поставитися до обмежень та не наражати ані себе, ані працівників компанії на ризики, пов’язані з COVID-19.

Ви можете залишити звернення у скриньках, встановлених у сервісних центрах, вказавши номер телефону для зворотногозв’язку, а також вирішувати свої питання дистанційно:

— через кол-центр за номерами: (0542) 659 659 або 0800 300 247;

— за допомогою особистого онлайн-кабінету споживача АТ «Сумиобленерго» «E-Svitlo Sumy» (https://sm.e-svitlo.com.ua);

— скориставшись функцією онлайн-звернення на сайті АТ «Сумиобленерго»: https://www.soe.com.ua;

— надіславши запит на електронну скриньку: call_center@soe.com.ua.

Дистанційно, через сайт АТ «Сумиобленерго», можна подати заяву на приєднання електроустановки, а також передати покази лічильника, обравши один зі зручних для вас способів, зазначених на сайті Товариства: https://www.soe.com.ua/component/content/article?id=582 (в два останні та три перші календарні дні щомісяця).

Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua

Інші новини:
24.08.2025 Є поранені: протягом доби російські війська здійснили понад 90 обстрілів Сумщини
24.08.2025 Ворог атакував Сумську громаду БпЛА
24.08.2025 Вночі ворог наніс удари по Сумській та Садівській громадах
24.08.2025 Ремонт за 670 тисяч гривень: що відновили у сумському скейтпарку?
24.08.2025 У Сумах покарали за держзраду чоловіка, який зливав ворогу дані про військових та техніку
24.08.2025 У Сумах знову без дозволу встановили літній майданчик, а через два дні демонтували

Коментарі: