Як працюють сервісні центри АТ «Сумиобленерго» в умовах карантину?

13.01.2021

АТ «Сумиобленерго» продовжує обмеження на відвідування сервісних центрів компанії. Громадян просять із розумінням поставитися до обмежень та не наражати ані себе, ані працівників компанії на ризики, пов’язані з COVID-19.

Ви можете залишити звернення у скриньках, встановлених у сервісних центрах, вказавши номер телефону для зворотногозв’язку, а також вирішувати свої питання дистанційно:

— через кол-центр за номерами: (0542) 659 659 або 0800 300 247;

— за допомогою особистого онлайн-кабінету споживача АТ «Сумиобленерго» «E-Svitlo Sumy» (https://sm.e-svitlo.com.ua);

— скориставшись функцією онлайн-звернення на сайті АТ «Сумиобленерго»: https://www.soe.com.ua;

— надіславши запит на електронну скриньку: call_center@soe.com.ua.

Дистанційно, через сайт АТ «Сумиобленерго», можна подати заяву на приєднання електроустановки, а також передати покази лічильника, обравши один зі зручних для вас способів, зазначених на сайті Товариства: https://www.soe.com.ua/component/content/article?id=582 (в два останні та три перші календарні дні щомісяця).

Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua

Інші новини:

Коментарі: