13.01.2021
АТ «Сумиобленерго» продовжує обмеження на відвідування сервісних центрів компанії. Громадян просять із розумінням поставитися до обмежень та не наражати ані себе, ані працівників компанії на ризики, пов’язані з COVID-19.
Ви можете залишити звернення у скриньках, встановлених у сервісних центрах, вказавши номер телефону для зворотногозв’язку, а також вирішувати свої питання дистанційно:
— через кол-центр за номерами: (0542) 659 659 або 0800 300 247;
— за допомогою особистого онлайн-кабінету споживача АТ «Сумиобленерго» «E-Svitlo Sumy» (https://sm.e-svitlo.com.ua);
— скориставшись функцією онлайн-звернення на сайті АТ «Сумиобленерго»: https://www.soe.com.ua;
— надіславши запит на електронну скриньку: call_center@soe.com.ua.
Дистанційно, через сайт АТ «Сумиобленерго», можна подати заяву на приєднання електроустановки, а також передати покази лічильника, обравши один зі зручних для вас способів, зазначених на сайті Товариства: https://www.soe.com.ua/component/content/article?id=582 (в два останні та три перші календарні дні щомісяця).
Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua
Інші новини:
25.04.2024 Після тривалої паузи запустився “Сумихімпром”
25.04.2024 Вночі та зранку росіяни обстріляли дві громади Сумщини
25.04.2024 На проспекті Лушпи немає напруги: як слідують тролейбуси
25.04.2024 Верховна Рада планує перейменувати 21 село та одне місто на Сумщині
25.04.2024 Без світла й нетверезий: у Сумах водія відсторонили від керування