Підприємство, яке має поставити Сумам 9 тролейбусів, збанкрутувало

03.02.2021

За два місяці Сумами мають почати курсувати дев’ять нових тролейбусів з кондиціонерами. Однак на їх постачальника за два тижні у Дніпрі чекає суд у справі банкрутства. Які гарантії того, що 9 із 19 тролейбусів, що місто купляє в кредит за кошти європейського банку, приїдуть у Суми?

Подібні тролейбуси їздять Сумами з липня 2019 року. Договір про поставку нових уклали у червні торік. Зі слів начальника відділу технічного контролю “Електроавтотрансу” Володимира Солдатова, першу партію чекають за місяць. “Модель така ж сама “Богдан” Т-70-117, але будуть такі зміни: кондиціонери будуть в салоні тролейбуса облаштовані та в кабіні водія. Також буде автономний хід до 20 км””, – каже Солдатов.

За словами директора підприємства Андрія Новика, до кінця квітня повинні надійти всі 19 тролейбусів, що їх місто купує в кредит за 4 млн євро коштом Європейського інвестиційного банку. “Партію з 9 тролейбусів ми повинні отримати до 15 березня. Десь у 20-их числах лютого ми з мером виїдемо до Луцька. Контролюємо в Луцьку вже готовність цих тролейбусів”, – говорить директора підприємства.

28 грудня 2020 року на офіційному сайті постачальника – корпорації “Богдан” з’явилася інформація: щодо їхньої дочірньої компанії “Богдан Моторс” відкрита процедура банкрутства. У Єдиному реєстрі судових рішень є ухвала Господарського суду Дніпропетровської області про це і на 17 лютого призначили перше засідання.

Попри процедуру банкрутства, на заводі стверджують, що це не вплине на виконання сумського замовлення. “Чекайте тролейбусів. Можете подивитися всі спеціалізовані видання “Автоконсалтинг” і таке інше. Ось нещодавно передали Луцьку тролейбуси 4 шт. Тому, працюємо, все добре”, – запевнив представник заводу-виробника ДП “Автоскладальний завод № 1” “Богдан Моторс” Ігор Стецюк.

Нині вартість одного нового тролейбуса, який купує місто, разом із ПДВ – понад 8 млн грн. Схожі тролейбуси без кондиціонера та з меншим запасом аварійного ходу два роки тому купували на 2,5 мл дешевше. Проте за майже таку ж суму кредиту, 4,4 млн євро, Луцьк придбає 29, а Суми – 19. Чому так, пояснив координатор ГО “Сумська платформа реформ” Максим Корнієнко. “Там були певні умови співфінансування. Питання тоді до міської влади: чому нам не оголосили таку можливість, що певну частину можна доплатити з бюджету, але отримати набагато більше тролейбусів”, – говорить Корнієнко.

suspilne.media

Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua

Інші новини:
24.08.2025 Є поранені: протягом доби російські війська здійснили понад 90 обстрілів Сумщини
24.08.2025 Ворог атакував Сумську громаду БпЛА
24.08.2025 Вночі ворог наніс удари по Сумській та Садівській громадах
24.08.2025 Ремонт за 670 тисяч гривень: що відновили у сумському скейтпарку?
24.08.2025 У Сумах покарали за держзраду чоловіка, який зливав ворогу дані про військових та техніку
24.08.2025 У Сумах знову без дозволу встановили літній майданчик, а через два дні демонтували

Коментарі: