01.03.2021
По допомогу до поліції звернувся житель міста Путивль. Він розповів, що на його мобільний телефон зателефонував невідомий чоловік, який представився працівником однієї з компаній стільникового зв’язку.
У ході розмови він повідомив, що наступної доби будуть проблеми із зв’язком, і якщо потерпілий хоче спілкуватися без перешкод, потрібно підключити певну акцію. Заявник повідомив, що не має для цього часу, але зловмисник наполіг та сказав, що це не займе багато часу. Для підключення акції потрібно лише назвати код, який прийде в SMS-повідомленні, а після цього перезавантажити телефон. Потерпілий виконав усі вказівки незнайомця. Після перезавантаження телефону його SIM-карта перестала працювати.
З даною проблемою він звернувся до магазину компанії стільникового зв’язку, в якій обслуговується, там йому і повідомили, що SMS-код, який він назвав у розмові незнайомцю, призначався для заміни SIM-карти, після чого заявник швидко заблокував свої банківські картки.
Наступного дня пенсіонер звернувся до відділення банку, де обслуговується, для розблокування своїх карток, там і дізнався, що з його рахунку зникли 13500 гривень.
За даним фактом Конотопські слідчі відкрили кримінальне провадження за ч. 1 ст. 190 Кримінального кодексу України «Шахрайство».
Наразі правоохоронці вживають всі необхідні заходи для встановлення особи зловмисника та його місцезнаходження.
Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua
Інші новини:
22.11.2024 “Шахеди” атакували житловий мікрорайон Сум
22.11.2024 У Сумах відомо про ще одну загиблу людину внаслідок атаки “Шахедів”
22.11.2024 Атака “Шахедів” на Суми: дві людини загинули, 10 поранених
22.11.2024 У Сумах розпочинає роботу штаб з ліквідації наслідків ворожих ударів
22.11.2024 У Сумах через влучання “Шахеда” перекрили рух проспектом Свободи