11.03.2021
Днями троє жителів Шостки піддалися на провокації невідомих телефонних співрозмовників, які назвалися співробітниками банку.
На мобільний телефон 38-річного жителя Шостки зателефонував невідомий, який у розмові назвався співробітником банку. Він розповів чоловіку, що його картку заблоковано через підозрілі транзакції. Аби клієнт і надалі міг безперешкодно користуватися своїм фінансовим документом, «банкір» попросив назвати йому номер банківської картки та коди, які прийдуть йому на телефон у смс-повідомленні. Шосткинець виконав прохання. Про зникнення зі свого рахунку понад 22 000 гривень він дізнався лише через тиждень, коли вирішив розрахуватися карткою у магазині. У банку чоловіку пояснили, що йому телефонували шахраї. Постраждалий пояснює, що добре знав про таку шахрайську схему, більш того, попереджав про такі дзвінки аферистів своїх близьких і друзів. Проте в той момент він і сам повірив телефонному співрозмовнику.
У такий же спосіб залишилась без 8 199 гривень і 49-річна жителька Шостки, яка назвала в телефонній розмові псевдобанкірам конфіденційну інформацію по своїй банківській картці.
Ще одна 52-річна шосткинка, під тим же приводом, надала «банкіру» доступ до своєї фінансової сторінки в Інтернеті. Після цього необдуманого вчинку з її рахунку зловмисники зняли 39 000 гривень.
За всіма фактами у поліції проводять оперативні заходи щодо встановлення осіб шахраїв.
Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua
Інші новини:
22.11.2024 “Шахеди” атакували житловий мікрорайон Сум
22.11.2024 У Сумах відомо про ще одну загиблу людину внаслідок атаки “Шахедів”
22.11.2024 Атака “Шахедів” на Суми: дві людини загинули, 10 поранених
22.11.2024 У Сумах розпочинає роботу штаб з ліквідації наслідків ворожих ударів
22.11.2024 У Сумах через влучання “Шахеда” перекрили рух проспектом Свободи