13.04.2021
Днями, перед поїздкою в рейс, від тепловоза ЧМЕ3-2314 відмовилася одна з бригад локомотивного депо Смородине регіональної філії “Південна залізниця”, що на Сумщині. Надзвичайна пригода сталася в колоні №5, яка розташована в Люботині. Під час прийняття тепловоза машиніст С. Гладух, його помічник В. Назаренко в присутності представників обслуговуючих залізничних служб склали акт про несправності, що загрожували безпеці руху і порушували вимоги охорони праці та пожежної безпеки, пише ntgazeta.com.ua.
У завіреному підписами документі було зафіксовано малу продуктивність компресора, присутність їдкого запаху горілого масла в кабіні машиніста, повільну розрядку ТМ та інші несправності.
“Вже в який раз наша колона №5 звертала увагу перед керівниками локомотивного депо “Смородино”, але нас не хотіли почути. Вимушеною дією неприйняття тепловозу стало отруєння кількох працівників шкідливими та токсичними випаровуваннями з гальмівної магістралі в кабіну локомотива. Машиніст тепловозу Гладух Станіслав Миколайович не прийняв небезпечний локомотив”, – пояснює залізничник Назарій Шевченко.
До речі, це не перший випадок в локомотивному депо Смородине відмови бригад приймати несправний тепловоз перед поїздкою у рейс. Наприкінці минулого року такий же випадок трапився у Тростянецькій колоні. Тоді бригада відмовилась приймати тепловоз через прострочений техогляд локомотиву та невідповідності до встановлених норм розмірів гребенів в колісних парах. Залізничник депо Смородине Олександ Кетов був вимушений ці проблеми в своєму рідному локомотивному депо озвучити на одному з національних телеканалів. Але, як бачимо, урок не пішов впрок.
Хвилю опору намірам місцевих керівників Укрзалізниці виводити в експлуатацію несправний рухомий склад підтримує і Конфедерації вільних профспілок України. Її голова, народний депутат Михайло Волинець вже оприлюднив на своїй сторінці в Фейсбук факт протесту локомотивної бригади депо Смородине та порочну практику, коли ремонти, виконані «на папері» обертаються тим, що машиністи вимушені лагодити техніку на ходу.
“Сумлінні працівники залізниці в регіонах, на відміну від членів наглядової ради, правління компанії переживають за безпеку та здоров’я як залізничників, так і пасажирів, всіх, хто може випадково постраждати від несправної техніки”, – вказує Михайло Волинець.То ж, доки управлінці залізниці рапортують про грандіозні перспективи розвитку, рядові залізничники з колій та депо фіксують факти виведення в експлуатацію несправного рухомого складу та вагонів.
Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua
Інші новини:
22.11.2024 “Шахеди” атакували житловий мікрорайон Сум
22.11.2024 У Сумах відомо про ще одну загиблу людину внаслідок атаки “Шахедів”
22.11.2024 Атака “Шахедів” на Суми: дві людини загинули, 10 поранених
22.11.2024 У Сумах розпочинає роботу штаб з ліквідації наслідків ворожих ударів
22.11.2024 У Сумах через влучання “Шахеда” перекрили рух проспектом Свободи