13.05.2021
До поліції Глухова із заявою про шахрайство звернувся 45-річний місцевий житель. Чоловік розповів, що на його мобільний телефон зателефонував невідомий, який у розмові назвався співробітником банку. Останній розповів заявнику, що на його фінансовий рахунок здійснено кібератаку. Аби в подальшому запобігти таким спробам і зберегти кошти клієнта, потрібно вказати данні банківської картки та коди з смс – повідомлення, що надійдуть йому на телефон з банку.
Глухівчанин виконав прохання співрозмовника, назвавши йому номер своєї карти, строк її дії та cvv – код, що знаходиться на зворотній стороні фінансового документу. Він також повідомив співрозмовнику і коди з смс – повідомлення з банку.
Пізніше заявник зателефонував на «гарячу лінію» фінансової установи, де він обслуговується. Від оператора він дізнався, що спілкувався з шахраєм, який зняв з його рахунку 20 000 гривень.
У поліції за даним фактом відкрили кримінальне провадження за ознаками ч. 1 ст. 190 «Шахрайство» Кримінального кодексу України, в рамках якого встановлюється особа зловмисника.
Правоохоронці знову звертаються до громадян з проханням недовіряти інформації, отриманій телефоном від невідомих людей, ким би вони не називались. Якщо вам телефонують з банку та просять коди з смс – повідомлення для дистанційного проведення фінансових операцій, або авторизації, відновлення дії банківської картки – не погоджуйтесь. Всі питання стосовно ваших грошей вирішуйте виключно у фінансовій установі. Будьте обачні!
Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua
Інші новини:
22.11.2024 “Шахеди” атакували житловий мікрорайон Сум
22.11.2024 У Сумах відомо про ще одну загиблу людину внаслідок атаки “Шахедів”
22.11.2024 Атака “Шахедів” на Суми: дві людини загинули, 10 поранених
22.11.2024 У Сумах розпочинає роботу штаб з ліквідації наслідків ворожих ударів
22.11.2024 У Сумах через влучання “Шахеда” перекрили рух проспектом Свободи