31.05.2021
До місцевої поліції із заявою про шахрайство звернулася 46-річна жителька одного із сіл на Ямпільщині.
Жінка розповіла, що вдень на її мобільний телефон зателефонував невідомий, який в розмові назвався співробітником служби безпеки банку. Співрозмовник розповів клієнтці, що в їх системі стався збій, і щоб підвищити безпеку її рахунків, потрібно надати йому інформацію щодо банківської картки та коди з банківських смс – повідомлень, які прийдуть їй на «мобільний».
Повіривши телефонному співрозмовнику, жінка виконала прохання. Одразу їй стали надходити повідомлення з фінансової установи, про зняття коштів з її рахунків, проте вона продовжила надавала необхідну інформацію «банкіру», адже той запевнив її, що ці кошти спочатку знімуться, а потім повернуться назад.
Коли рахунки заявниці були спустошені, співрозмовник запропонував оформити їй через Інтернет – додаток ще одну «кредитку». Втім, жінка не змогла цього зроби через свою недосвідченість в он-лайн оформленні картки.
Згодом, перевіряючи стан карткового рахунку, громадянка з’ясувала, що кошти на її рахунок так і не повернулися. Зрозумівши, що стала жертвою телефонної афери, обкрадена жінка звернулася за допомогою до поліції.
У поліції відкрили кримінальне провадження за ознаками ч. 1 ст. 190 «Шахрайство» Кримінального кодексу України, в рамках якого проводяться необхідні заходи щодо встановлення особи афериста.
Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua
Інші новини:
22.11.2024 “Шахеди” атакували житловий мікрорайон Сум
22.11.2024 У Сумах відомо про ще одну загиблу людину внаслідок атаки “Шахедів”
22.11.2024 Атака “Шахедів” на Суми: дві людини загинули, 10 поранених
22.11.2024 У Сумах розпочинає роботу штаб з ліквідації наслідків ворожих ударів
22.11.2024 У Сумах через влучання “Шахеда” перекрили рух проспектом Свободи