19.08.2021
За словами начальника управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області, станом на 17 серпня 2021-го до них надійшло два десятки звернень від сумчан щодо завищених сум у платіжках АТ «СУМИГАЗ» ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» та не врахування переданих споживачами показників лічильників. Усі вони були вирішені на користь споживачів.
«По тих скаргах, які надходять на ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» та АТ «СУМИГАЗ», ми намагаємося виправити ситуацію. Коли ці суб’єкти бачать, що ми прийшли до них на перевірку, вони намагаються врегулювати це питання ще до завершення строку перевірки зі споживачем. І є такі випадки, що споживач пише заяву, що претензії всі задоволені і просить перевірку не проводити. А є такі, що виписуємо припис і відповідні штрафні санкції застосовуємо», – розповів начальник управління захисту прав споживачів.
Сумчани, які вважають неправомірними дії АТ «СУМИГАЗ» та ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» можуть звернутися до Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області зі скаргою за прикладом що знаходиться за посиланням.
Джерело: Сумські дебати - debaty.sumy.ua
Інші новини:
24.08.2025 Ворог атакував Сумську громаду БпЛА
24.08.2025 Вночі ворог наніс удари по Сумській та Садівській громадах
24.08.2025 Ремонт за 670 тисяч гривень: що відновили у сумському скейтпарку?
24.08.2025 У Сумах покарали за держзраду чоловіка, який зливав ворогу дані про військових та техніку
24.08.2025 У Сумах знову без дозволу встановили літній майданчик, а через два дні демонтували